להצליח בעסקים כהלכה: הקבוצה הסודית של בכירי המשק החרדיים

הברכה העצומה ברווחים, השקט הנפשי בעולם העסקים והידיעה הברורה ששולטת בכל צעד עסקי // הכירו את קבוצת העילית הסודית של אנשי העסקים החרדיים, שרוכשים קניין נצחי בידיעת הלכות ממונות על בוריין // עושים עסקים כהלכה!

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 13.5.2024 | 10:05

אילוסטרציה | צילום: יח"צ

"יכול להיות שוחט שמניף את סכין השחיטה בטרם למד את הלכות שחיטה על בוריין?", פותח אחד מבעלי העסקים איתם שוחחנו בתמיהה רבתי.

"בדיוק אותו דבר גם בעולם העסקים. אם אנחנו רוצים לעשות עסקים כמו יהודים, אנו נדרשים לדעת את ההלכות הקריטיות שקשורות לעולם העסקים!".

התחום העסקי מוקף בסוגיות הלכתיות, שכל איש עסקים נתקל בהן מידי יום. דיני חוזים ושותפויות, הלכות קניין, זכויות יוצרים והשגת גבול, יחסי עבודה, ריבית ובנקאות, מיסים ואונאה.

בדיוק כמו בתחומים הלכתיים אחרים כמו הלכות שבת ואיסור-והיתר, גם כאן נושא מכון 'קניין הוראה' את דגל ההלכה, והביא את הבשורה המרגשת אל בעלי העסקים המעוניינים לעשות עסקים כהלכה.

מדובר בקורס ייחודי המאגד קבוצת עילית של בעלי עסקים, ביניהם ניתן למצוא עורכי דין בכירים, קבלנים ידועי-שם ואנשי עסקים חובקי עולם, אשר רוכשים קניין בהיר ונצחי בידיעת ההלכה, יורדים אל עומק הסוגיות בדיני ממונות ויוצאים אל עולם העסקים בשקט נפשי הנובע מהידיעה הברורה השולטת בכל צעד עסקי.

"לא פחות חשוב מהעוצמה של קבוצת בעלי העסקים והידיעה ההלכתית הברורה", מספר לנו אחד מבוגרי המסלול המחזיק בבעלותו רשת חנויות ביגוד לילדים, "היא הברכה האדירה שאני רואה בעסקיי מאז שהצטרפתי לקורס. אפשר לומר שהכפלתי את הרווחים שלי, ואני בהחלט זוקף את ההצלחה העסקית לידע ההלכתי שמוביל אותי בסייעתא דשמיא לעשות עסקים כמו יהודי", הוא מסיים בהתרגשות.

מכון 'קנין הוראה' עומד תחת נשיאותם של גדולי ומאורי ההלכה בדורנו, בתוכם הגאון רבי צבי ברוורמן שליט"א, הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א, הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, הגאון רבי נתן קופשיץ שליט"א והגאון רבי שמואל ברנסדורפר שליט"א.

במכון 'קניין הוראה' תוכלו למצוא קורסים הלכתיים מקיפים בנושאים שונים כמו הלכות שבת, איסור והיתר, טהרת המשפחה ועוד, כאשר באמצעות שיטת לימוד מובחרת וחומרי עזר איכותיים המלווים את הלמידה בצורה חוויתית וקלה לשינון ולזיכרון, בוגרי המסלולים השונים יוצאים ובאמתחתם ידע הלכתי נרחב ובהיר בנושאים הנלמדים, ומקבלים תעודה יוקרתית מאת ועד רבני המכון, המעידה על קניין ההלכה העצום שרכשו.

הצטרפו כעת לקורס "עסקים כהלכה" מבית 'קניין הוראה', רכשו ידע הלכתי מקיף בדיני ממונות והביאו ברכה אל העסקים שלכם.

 לפרטים והצטרפות>> לחצו כאן

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום