בקבינט תקפו את בן גביר על הציוץ נגד ביידן - נתניהו צחק

אחרי הציוץ נגד ביידן, השר לביטחון לאומי בן גביר אמר בישיבת הקבינט שצריך "לדבר בכבוד לאמריקנים". סמוטריץ' עקץ: "כמו בציוץ שלך?". בן גביר השיב: "דווקא כתבתי בעדינות רבה"

שלו שינברג | פוליטי 10.5.2024 | 10:58

נתניהו, יריב לוין ואיתמר בן גביר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עורר סערה אתמול כאשר הגיב לדבריו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן באנגלית בחשבונו ברשת X וכתב: "חמאס ♡ ביידן". בעקבות הציוץ הותקף בן גביר בישיבת הקבינט. 

לפי דיווח ב-ynet, בן גביר טען בדיון ש"אנחנו גם אוכלים את הדגים המסריחים וגם מגורשים מהעיר". השר הוסיף וטען: "צריך לדבר עם האמריקנים בכבוד - אבל להבהיר שאם יש עלינו סנקציות אז יש פחות הומניטרי".

השר בצלאל סמוטריץ' הגיב: "לדבר בכבוד כמו הציוץ שלך?". בן גביר: "דווקא כתבתי בעדינות רבה, יחסית למה שרוב הישראלים חושבים על ההתנהגות חסרת התקדים כלפינו". 

השרה גילה גמליאל: "הוא אפילו הוסיף לב". בשלב זה ראש הממשלה התפרץ בצחוק. בן גביר: "יירבו ציוצים כאלה. אני מצפה מכל שרי הממשלה להצטרף אליי. יש תמיכה במה שאמרתי לא רק על-ידי טראמפ שאמר דברים מאוד חשובים, אלא גם על ידי חלק מהדמוקרטים". 

השר גדי איזנקוט מחה בפניהם ואמר: "כדאי לנשום עמוק ולתת הרבה כבוד לנשיא ארצות הברית". בן גביר הוסיף כי "כדאי לשדר מסר שאפילו בארצות הברית יש רוב נגד ביידן".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום