אחרי יומיים: השר בן גביר שוחרר מבית החולים

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר השתחרר לפני זמן קצר לביתו מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בן גביר: "הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל"

שלו שינברג | פוליטי 28.4.2024 | 11:38

רכבו של בן גביר הפוך | צילום: מתוך התיעוד

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר שוחרר היום לאחר אשפוז של יומיים מבית החולים הדסה עין כרם - לאחר התאונה שעבר ביום שישי ברמלה. בן גביר שוחרר כשהוא סובל מ-3 צלעות שבורות. 

עם יציאתו מבית החולים אמר בן גביר: ״אני מסיים יומיים של אשפוז בביה"ח הדסה, רוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על הנס הגדול שהיה לנו, תודה לפרופסור אבי ריבקינד ולכל צוות טיפול נמרץ כירורגית על הטיפול המסור, וכן לביה"ח אסף הרופא". 

"תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי, ולמאות אלפים שציפו וקיוו. הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל", אמר. 

כזכור, רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התהפך ביום שישי סמוך לזירת הפיגוע הדקירה בעיר רמלה. השר פונה לבית החולים במצב קל עד בינוני, ויחד עמו פונו לבית החולים מספ בני אדם, כולל בתו של בן גביר ששהתה עמו ברכב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום