טיפשים בכבישים: מהדורה מיוחדת לפסח

תושב ערערה בן 28 נתפס סמוך לתל ערד כשהוא נוסע במהירות 202 קמ"ש. נהג תושב טירה בן 29 נתפס השבוע בכביש 6 על עבירת תנועה, התברר שהוא התחזה לנהג אחר בגלל שיש לו פסילה לנהיגה

רוני נאק | רכב ותחבורה 21.4.2024 | 09:31

שוטרי משטרת התנועה היו עסוקים מאד. גם בשבוע שעבר | צילום: דוברות המשטרה

חג שמח ושבוע טוב. בשבוע שעבר חשבנו שאולי חג הפסח ייתן לעבריינים בכבישים קצת זמן להרהר במעשיהם, אולי לומר לעצמם שיש אנשים שצריכים לחגוג חג עם המשפחה, אולי קצת יותר להתחשב, אבל איפה מה שחשבנו ואיפה המציאות.

השבוע שעבר היה אחד המשוגעים ביותר בכבישי ישראל ושוטרי משטרת התנועה העבירו לנו דיווחים על עבריינים שרק הולכים ונהיים יותר קיצוניים במעשיהם. אלה שנוהגים מהר מדי השתדלו עוד יותר לשבור שיאים. אלה שמעמיסים את המשאית יתר על המותר רק מעמיסים יותר ועולם כמנהגו נוהג.

אז הנהג הראשון שלנו הוא תושב ערערה בן 28 שנתפס סמוך לתל ערד כשהוא נוסע במהירות מופרזת. המהירות המותרת בכביש הזה היא 80 קילומטרים לשעה, אז כמה נסע הבחור? תחזיקו חזק: 202 קילומטרים לשעה. הנהג נחקר ונשלח למעצר בית וכתב אישום יוגש נגדו. הרישיון שלו נפסל ל-30 ימים.

הנה עוד אחד שהחליט ללכת הכי רחוק שאפשר: תושב כסייפה בן 51 נתפס בשבוע שעבר ליד צומת פלוגות על משאית לבנה וענקית במשקל 18 טונות כשהוא נוהג בה שמח וטוב לב, רק שהרישיון שלו הוא רישיון בדרגה 1 C, כלומר רישיון עד 15 טונות. הנהג נחקר ונשלח למעצר בית והמשאית הושבתה ל-90 ימים.

ומה עם שיאן של פסילות? גם כזה יש: נהג תושב טירה בן 29 נתפס השבוע בכביש 6 על עבירת תנועה והשוטרים קלטו שמשהו לא בסדר עם הנהג: הוא לא מי שהוא טוען שהוא. בהתחלה הם חשבו שהוא צוחק אבל התברר שהוא פשוט מתחזה לנהג אחר בגלל שיש לו פסילה לנהיגה. בפעם הרביעית! במצב כזה מדובר כבר בסיכון של הציבור ולכן הנהג נעצר ונכלא. הרכב הושבת לחודש.

ואם חשבתם שזה הסוף אז יש לנו משתמש בסמים. הוא מתגורר ברהט והוא בן 38. והוא נעצר בשבוע שעבר ליד בית קמה. לשוטרים התברר שהוא פסול לנהיגה על ידי בית משפט וגם מסומם. הנהג נעצר ונחקר והוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר- ובנוסף הוא נעצר עד החלטה אחרת ורכבו הושבת לחודש.

חג שמח ושלא נצטרך להיתקל באנשים האלה בכביש.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום