ה-FBI בכוננות: איומים על הקהילה היהודית

האיומים על הקהילה היהודית בארה"ב כבר התגברו לפני מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר על ישראל, אך מספר מקרי פשעי שנאה קפצו פי שלושה בעקבות המלחמה

יענקי פרבר | חדשות בעולם 18.4.2024 | 12:15

נשק, אילוסטרציה | צילום: pixabay

רשויות אכיפת החוק הפדרליות נמצאות בכוננות בגין איומים פוטנציאליים על הקהילה היהודית בארה"ב לקראת תחילת חג הפסח , כך אמר אתמול (רביעי) מנהל ה-FBI כריסטופר ריי לקבוצה של גורמי ביטחון ארציים.

"אנחנו עדיין מודאגים במיוחד מכך שאנשים בודדים עלולים לפגוע בהתכנסויות גדולות, אירועים ציבוריים, או מקומות סמליים או דתיים. אנחנו מתכוננים במיוחד לתחילת חג הפסח", אמר.

בנאום באירוע שנערך על ידי  Secure Community Network, ארגון בטיחות והדרכה של הקהילה היהודית, אמר ריי, כי האיומים על הקהילה היהודית בארה"ב כבר התגברו לפני מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר על ישראל, אך מספר מקרי פשעי שנאה קפצו פי שלושה בעקבות המלחמה.

"בין ה-7 באוקטובר ל-30 בינואר השנה, טיפלנו במספר חקירות של פשעי שנאה נגד יהודים פי שלושה מאשר בארבעת החודשים שלפני ה-7 באוקטובר", אמר ריי.

"ראינו מאז 7 באוקטובר פעילים של ארגוני טרור זרים הקוראים להתקפות נגד ארצות הברית ובעלות בריתנו", אמר ריי, כולל קריאות של קבוצות טרור גלובליות שקראו "לתקוף קהילות יהודיות הן בארצות הברית והן באירופה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום