גינויים מימין ומשמאל לפרובוקציה של 'אחים לנשק' מול החרדים

מתקפות חריפות הערב מצד פוליטיקאים ואנשי תקשורת מימין ומשמאל נגד תנועת 'אחים לנשק' שהגיעה הערב להתגרות ברחוב החרדי הירושלמי על רקע סערת חוק הגיוס

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 31.3.2024 | 20:35

מחאת אחים לנשק בכיכר השבת | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

פוליטיקאים לצד עיתונאים מגנים ומתנערים הערב (ראשון) מתנועת המחאה 'אחים לנשק' שהגיעה להתגרות ולהתריס מול החרדים בלב ליבה של צומת 'כיכר השבת' הירושלמית.

שרת התחבורה מירי רגב מ'הליכוד' הגיבה וכתבה: "דווקא עכשיו אנחנו חייבים להיות מאוחדים יותר מתמיד, קרע בעם לא משרת את העם ובוודאי לא מקדם את השבת החטופים , אנחנו נמשיך לפעול בכל הכח להשיב את  החטופים ולנצח את אויבנו".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר גינה את תנועת המחאה ומסר: "מגנה בחריפות את ארגון הפרובוקציה ״אחים לנשק״ שעסוקים פעם אחר פעם בשלהוב מלחמת אחים ופילוג החברה הישראלית. אותם אלו שהובילו קמפיין סרבנות לפני ה-7.10, וכעת ממשיכים במסורת ההתגרות והשנאה, הם האחרונים שיתיימרו לדאוג לביטחון ישראל".

לדברי שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "הפרובוקציה של אחים לנשק שצועדים למאה שערים כדי לייצר עימות ואלימות זורקת אותנו ישר ל6.10 כאילו לא למדנו כלום ולא עברנו את הטבח הנורא".

אצבע בעין > שערורייה: 'אחים לנשק' הגיעו להתגרות ולהתריס במאה שערים, אך המשטרה עצרה את החרדים

הפרשן הפוליטי עמית סגל גינה וכתב: "יש הרבה אנשים שיכולים להפגין בעד גיוס חרדים ויש הרבה מקומות להפגין בהם. אבל ממש לא אחים לנשק וממש לא במאה שערים".

הכתב המדיני של גל"צ, יניר קוזין כתב: "ההפגנה הזאת של "אחים לנשק" במאה שערים היא לא רק מיותרת, מתריסה, פוגעת במטרה של הבאת חרדים לצה"ל אלא היא גם אצבע בעין להורי החטופים שנמצאים מחוץ לכנסת וקוראים לשחרר את היקירים שלהם, כמה אפשר להיות חסרי הבנה? כסילות עיוורת ומטומטמת".

כתב 'חדשות 12', חיים ריבלין תקף ואמר: "אחים לנשק היו צריכים כבר מזמן להזדכות על עצמם באפסנאות. מתנועת מחאה אפקטיבית היא הפכה אבן נגף בקריאה מרובת מגזרים לקחת אחריות על המחדל".

הכתב הפוליטי של 'ישראל היום' אמיר אטינגר גינה את 'אחים לנשק' וכתב: "‏כתבתי הרבה בעד גיוס החרדים ועל הביזיון בהשתמטותם. לא מזיל דמעה על קיצוץ תקציבי הישיבות. אבל מה שאחים לנשק עושים - זה לא עוזר לגיוס. זה סתם ליבוי שנאה ופרובקציה לשחרור קטור והרווחת כותרות.  אתם  באופסייד".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום