מטפל בתיקים "אבודים": העו"ד שהציל רבים בתהליך גירושין

תחום דיני המשפחה הוא לב תחום העיסוק של עו״ד רן רייכמן • בכתבה שלפניכם נסקור כיצד הוא מטפל במורכבויות הקשות ביותר שצצות ואיך על ידי כך ניתן לצמצם את ההשפעה ההרסנית של תהליכים כאלו על הילדים

בשיתוף עו"ד רייכמן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 26.3.2024 | 13:39

עו"ד רייכמן | צילום: אור קדוש

עו״ד רן רייכמן הוא מבכירי המשפטנים בישראל ובעל ניסיון רב של מעל 24 שנים בתחום דיני המשפחה והתמחות בהתנגדות לירושות וצוואות ותיקי גירושין סבוכים. הניסיון הרב מאפשר לו  לנהל תיקים במצוינות עבור לקוחותיו.

ליצירת קשר אודות דיני גירושין עם עו"ד רייכמן, לחצו כאן>>> או חייגו: 072-395-2830

רקע מקצועי אישי:

בתחילת דרכו עבד כעורך דין יחיד במשרדו כאשר ברבות השנים התפתח וגדל לפירמה המובילה בישראל המונה 5 עורכי דין בכירים, כאשר הגיע להיות עו"ד מוביל בתחום דיני המשפחה והירושה ושנה אחרי שנה מדורג ע"י דן אנד ברדסטריט בישראל כעורך דין המוביל בתחום.

עו"ד רייכמן מופיע באופן סדיר בכל הערכאות ובתי הדין הרבניים בישראל לרבות בית הדין הגדול ונחשב כאוטוריטה בתחום. כאשר במשך כעשור מוזמן לראיונות בכלי התקשורת השונים.

בנוסף, עו"ד רייכמן מרצה בפורומים שונים למען הציבור.

על המשרד:

צוות עורכי הדין במשרד הינו בעל ניסיון רב בייצוג בערכאות שיפוטיות שונות לרבות בתי המשפט לענייני משפחה, בתי הדין הרבניים וכן ערכאות הערעור דוגמת בית המשפט המחוזי ובית המשפט העליון.

המשרד מעניק טיפול משפטי בסוגיות משפחתיות מורכבות לרבות כאלו הנחשבים כתיקים "אבודים". בארץ ובחו"ל.

המשרד מתמחה בכל הנושאים הקשורים לענייני משפחה לרבות גירושין, גישור, חלוקת רכוש, צוואות, מאבקי ירושה, משמורת, מזונות, הסכמי ממון, הסכמי גירושין ואלימות במשפחה.

עו"ד רייכמן | צילום: אור קדוש

הייחודיות של המשרד:

כל אדם שנכנס למשרדינו ומבקש ייצוג הוא עולם ומלואו, ולכל אדם אנו מעניקים את הטיפול המקצועי והאיכותי הכל דיסקרטי ואמין, בהתאמה אישית לצרכים שלו.

תחום דיני המשפחה הוא לב ליבו של המשרד עם שימת הדגש על רגישות והכלה לכל אורך ההליך המשפטי. הידיעה כי סכסוכים משפחתיים מלווים במטען רגשי גדול, המביא לא פעם לקבלת החלטות שאינן רציונליות ונכונות לצדדים ואף הרסניות. החלטות אלה הנוגעות לסוגיות רגישות וכבדות משקל.

בכל שלב בהליך אנחנו דואגים לטובת הלקוח שלנו וזכויותיו, עם רצון להגיע לעמק השווה עם הצד השני, יחד עם זאת, אם יש בכך צורך, נלחם למען טובת הלקוח עד להשגת התוצאות הרצויות.

תזכורת:

בבואך לבחור עורך דין לענייני משפחה, חשוב ביותר לבחור בצורה נכונה, כיוון שבכל מקרה, מדובר בבני המשפחה שלך, ילדיך, שאתה רוצה להגן עליהם והם אלו אשר יושפעו יותר מכל מהתהליך ותוצאותיו.

עורכי דין טובים ואיכותיים לדיני משפחה, עושים כל שביכולתם למצוא פתרונות אופטימליים, מיטביים עבור לקוחותיהם, תוך טיפול יעיל ואותנטי, מתחשב ובגובה העיניים.  ובשביל זה יש לך את משרד עוה"ד רן רייכמן.

לפרטים נוספים פנו לעורך הדין רייכמן>>>
או חייגו: 
072-395-2830

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום