מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח: הג'וב החדש שמבקש יאיר נתניהו

לפי דיווח ב'מעריב', בנו של ראש הממשלה שמתגורר מזה כשנה במיאמי ואינו מחזיק באזרחות אמריקנית מבקש להשתלב בעבודה בשגרירות המקומית

דיווח: הג'וב החדש שמבקש יאיר נתניהו
יאיר נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמתגורר מזה כשנה במיאמי שבמדינת פלורידה בארצות הברית, פנה לאחרונה לקונסוליה הישראלית המקומית במיאמי, וביקש להיקלט כעובד בשגרירות. כך חושף עיתון 'מעריב'.

בחודש אפריל 2023, לפני כשנה עזב נתניהו ג'וניור בן ה-32 את ישראל, זמן קצר לאחר שאביו פיטר בדרמטיות את שר הביטחון יואב גלנט עקב גל המחאות שפקד את ישראל נגד הרפורמה המשפטית וקריאתו הפומבית לעצור את החקיקה, צעד שכזכור לא צלח בסופו של דבר בעקבות המחאות שהתגברו נגד המהלך. 

לפני מספר שבועות תוך כדי המלחמה, קפץ יאיר נתניהו לביקור קצר בישראל, ותועד כשהוא מתנדב במוקד של 'איחוד הצלה'. כאשר נמתחה ביקורת על היותו מבלה בחו"ל כאשר בני גילו מחרפים את נפשם ברצועת עזה, הוא הבהיר כי למרות שהותו מעבר לים הוא מגייס תרומות עבור צה"ל. 

כעת לפי הפרסום ב'מעריב' הבוקר (שישי) מפי שני מקורות שמקורבים לחוגים הדיפלומטיים, יאיר נתניהו מעוניין לתרום לתחום ההסברה הישראלי.

ב'מעריב' מציינים עוד כי היות ונתניהו אינו אזרח אמריקני הוא אינו יכול להשיג עבודה. במקום זאת הוא "נשאר ער עד מאוחר כדי לפרסם ברשתות החברתיות פוסטים בעד אבא שלו ולריב עם יריביו הפוליטיים".

מטעם יאיר נתניהו לא נמסרה תגובה לידיעה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום