מכשיר סמסונג מוגן ב-490 ש"ח? נתיב מובייל עם בשורה ענקית

רציתם להתחדש במכשיר אבל הוא היה עבורכם יקר מדי? חשבתם לעבור לפלאפון מוגן, אבל חששתם מהעלויות? חברת הסלולר המוגן המובילה 'נתיב מובייל' עם הטבת ענק ללקוחותיה: מכשירי סמסונג משוכללים החל מ-490 ש"ח, לצד 300 מטבעות 'פלא' באפליקציית ההטבות החדשה • נגמרו התירוצים

יוסף אור | טכנולוגיה | תוכן שיווקי 21.3.2024 | 07:21

מגוון מכשירים | צילום: pixabay/ יח"צ 

חברת הסלולר המוגן המובילה נתיב מובייל משיקה הטבת ענק ללקוחותיה, במסגרתה היא משווקת מכשירי סמסונג מתקדמים במחירים מפתיעים - החל מ-490 ש"ח בלבד. בנוסף לכך לקוחות החברה יהנו גם מ-300 מטבעות "פלא" באפליקציית ההטבות החדשה של נתיב מובייל, אותם ניתן לממש במגוון חנויות, רשתות מזון, מסעדות ועוד ולקבל 12 אחוזי הנחה על כל הקנייה בשעת הרכישה (כולל כפל מבצעים!).

כך לדוגמה, המכשיר Galaxy A04, המוצג במחיר אטרקטיבי של 490 ש"ח, מציע מערכת ביצועים מרשימה למדי הכוללת מפרט עשיר, מסך גדול ומרשים, ומצלמה איכותית.

כעת לאף אחד לא יהיו עוד תירוצים מדוע לא לרכוש מכשיר חדש ומוגן. 

נתיב מובייל ממשיכה להוביל את ענף הסלולר המוגן בהנגשת חוויית משתמש מהנה, בטוחה ואיכותית ללקוחותיה שומרי התורה והמצוות, עם מערכות סינון והגנה מתקדמות, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

עם ההטבה המשתלמת הזו, אין שם סיבה שלא להצטייד במכשיר חדיש לבית או לעבודה, ולהמשיך ליהנות מהשירות החדשני והמסור של נתיב מובייל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום