הוידאו המלא: הרבי מויז'ניץ רקד עם גפני מול אלפי החסידים

בחתונת נכדו של האדמו"ר מויז'ניץ פצח הרבי בריקוד עם יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני לאחר שהביא להישג באחדות בבית שמש. צפו בתיעוד מתוך בית המדרש של החסידות ומה התבטא הרבי?

משה ויסברג | חרדים 13.3.2024 | 20:22

הרבי מויז'ניץ בריקוד עם גפני | צילום: באדיבות המצלם

ריקוד נדיר ולא שגרתי התקיים אתמול (שלישי) בשמחת החתונה לנכד האדמו"ר מויז'ניץ, בן לחתנו הרה"צ רבי מנחם מנדל הגר, בן הגה"צ רבי ישראל אליעזר הגר אב"ד סערט ויז'ניץ ירושלים, עם בת הרה"צ רבי אשר הכהן רוזנפלד, חתן הרה"ג ר' משה יצחק נייהויז דומ"צ העדה החרדית.

בשמחה הגיע להשתתף יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שבאותה שעה שלח את נציגיו סגה"ש מקלב וח"כ יעקב אשר לדון עם גדולי ישראל על מתווה חוק הגיוס.

גפני שהתקבל בכבוד גדול בחצר ויז'ניץ לאחר שהביא לשלום המיוחל ביהדות החרדית לאחר בקשתו של הרבי מויז'ניץ ובשליחות לבית מנהיג עולם הישיבות הגרמ"ה הירש לטובת מועמדתו של שמוליק גרינברג בבית שמש. 

כשגפני ניגש לאחל מזל טוב לאדמו"ר מיד פצח עמו הרבי בריקוד יחד עם סגן השר יעקב טסלר מול אלפי החסידים. 

 

לאחר הרבי מויז'ניץ בירכו והתבטא בזה הלשון: "אשריכם שזכיתם לעשות הכל למען השלום והאחדות. לא מצא הקב״ה כלי מחזיק ברכה לישראל יותר מהשלום. ממש שמחת את ליבי".

התיעוד הפך לויראלי ברשת, כך למשל הכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים' אברהם פריינד כתב "אתם רואים פה את גפני רוקד עם האדמו"ר מויז'ניץ, אני רואה  צעד מנהיגותי של גפני, כשבמקביל נציגי דגל התורה דנים בשליחותו על חוק הגיוס במעונו של הגרמ"ה הירש, המנהיג שהוביל את השלום החרדי בבית שמש ואין צורך להרחיב".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום