מבזקים +
תל אביב 21°c
באר שבע 17°c
חיפה 20°c
ירושלים 15°c
בית שמש 15°c
בני ברק 30°c
אשדוד 20°c
י"ח תשרי התשפ"ה | 20.10.2024
תל אביב 21°c
באר שבע 17°c
חיפה 20°c
ירושלים 15°c
בית שמש 15°c
בני ברק 30°c
אשדוד 20°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המאבטח הגיבור: "הוא דקר אותי שש פעמים"

בריאיון מבית החולים, סיפר המאבטח שהתעמת עם מחבל הבוקר בירושלים כי רק באחרונה הוא סיים שירות מילואים של חמישה חודשים: "הייתה לי שנייה שהצלחתי להעיף אותו לאיזה מטר, ושם חברים שלי ירו בו ונטרלו אותו"

המאבטח הגיבור: "הוא דקר אותי שש פעמים"
המאבטח בהדסה עין כרם צילום: דוברות הדסה

המאבטח שנפצע הבוקר בפיגוע הדקירה במחסום המנהרות בכביש 60 שחזר ממיטת אשפוזו בבית החולים הדסה עין כרם בבירה את העימות עם המחבל שתקף אותו וגם חיילת צה"ל בת 20. "הוא ירד מהאופניים, התחיל לתקוף אותה ולדקור אותה, ובאותו רגע לא חשבתי על כלום, העפתי אותה מהאזור והתעמתי איתו במשך דקות ספורות", סיפר המאבטח בראיון לתקשורת על רגעי הקרב מול המחבל שחוסל בזירה.

המחבל, מוחמד אבו חאמד (15) מהכפר הפלסטיני אל-חאדר שסמוך למחסום, הגיע למקום הפיגוע ברכיבה על אופניים חשמליים. הוא פצע את המאבטח והחיילת באורח קל עד בינוני.

"עמדתי בנתיב, ראיתי אופניים חשמליים מתקרבים למחסום, החיילת ביקשה שהוא יעצור והוא פשוט ירד מהאופניים והתחיל לתקוף אותה, העימות איתו היה נטו קרב מגע, הוא דקר אותי שש פעמים - שלוש בראש, אחת בכתף, אחת ביד ואחת בצוואר. הייתה לי שנייה שהצלחתי להעיף אותו לאיזה מטר, ושם חברים שלי ירו בו ונטרלו אותו".

המאבטח סיפר כי הוא היה חמוש, אך בגלל העימות מול המחבל הוא ויתר בסופו של דבר על שימוש בנשק: "הוא היה באמוק ולא היה לי את הזמן, אחרת הוא היה ממשיך לדקור אותי עד שהייתי מוציא את הנשק. אז המשכתי להתעמת איתו בקרב מגע" סיפר מבית החולים.

הוא הוסיף: "האירוע בא לי ממש בהפתעה. המצב שלי עכשיו מוגדר קל, ברוך השם. כרגע אני רוצה להחלים כמו שצריך ונראה מה יהיה בעתיד".

בחדרי חרדים

 צבע אדום