מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 27°c
חיפה 23°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
י"ח תשרי התשפ"ה | 20.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 27°c
חיפה 23°c
ירושלים 24°c
בית שמש 28°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שמחת פורים אמתית: היכן קונים המבינים בבשר?

משנכנס אדר נכנסים ל'אשפר': זה ה'סוד' שכל מי שמבין בבשר כבר יודע זה מכבר – שמחת פורים כראוי זה רק בבשרים המשובחים של 'אשפר'

שמחת פורים אמתית: היכן קונים המבינים בבשר?
אשפר צילום: מתוך הסיור הוירטואלי

ממלכת הבשר 'אשפר', הציבה רף גבוה במיוחד, עם מגוון נרחב ועשיר של בשר איכותי ומשובח ביותר. רק כאן תוכלו למצוא את נתחי הבשר העסיסיים והטעימים, למשתה הפורים, וכל שבת וחג, מזני הבקר הטובים ביותר בעולם, לצד כמובן מוצרי העוף המגוונים, וכל זאת בסטנדרטים מוקפדים ובאיכות חסרת פשרות.

אשפר | צילום: יח"צ

כיאה לחודש אדר ולשמחת הפורים, גם מחלקת הדגים של 'אשפר', עומדת לרשותכם עם מיטב סוגי הדגים, שיעלו את 'מזל דגים' למעלה למעלה. ואיך אפשר בלי מגוון יינות משובחים, מהזנים והיקבים הטובים ביותר, שיהפכו את פורים לשמח במיוחד. 

למרות האיכות המוקפדת והטעם חסר התחרות, ב'אשפר' עובדים קשה מאוד כדי לשמור על רמת מחירים שווה לכל כיס ולקראת ימי הפורים יוצאים בסדרת מבצעים חסרי תקדים על מגוון המוצרים, שיעלו לכם את החיוך.

את המבצעים והמוצרים האיכותיים תוכלו למצוא בטרקלין הבשר המפואר של 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, שהציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור לבשר ובחוויית הקנייה, עם חנות רחבת ידיים ומפוארת, ושירות אדיב, מסור ומקצועי מצוות מיומן של קצבים ועובדים, שישמחו להתאים עבורכם את נתחי הבשר שאתם אוהבים.
 

אשפר | צילום: יח"צ

בטרקלין הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את מוצרי הבשר והעוף המשובחים והאיכותיים, במגוון נרחב של הכשרויות המהודרות ביותר: בד"ץ נווה ציון מייסודו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ העדה החרדית, רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, כך שכל אחד יכול למצוא את הנתח שהוא אוהב בכשרות המהודרת שהוא חפץ בה, על פי כל החומרות וההידורים.

בחדרי חרדים

 צבע אדום