מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בחמאס בודקים אם מספר 3 בארגון חוסל בתקיפות צה"ל

בארגון הטרור חמאס בודקים אם מספר 3 בארגון, מרואן עיסא, חוסל בתקיפות צה"ל ברצועה. הוא משמש כסגנו של מחמד דף וכאמור נחשב לגורם שמקשר בין הזרוע הצבאית למדינית

בחמאס בודקים אם מספר 3 בארגון חוסל בתקיפות צה"ל
כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

בחמאס בודקים אם בכיר הארגון מרואן עיסא חוסל בתקיפה ישראלית בנוסיראת' שבמרכז הרצועה. עיסא, בן 59, הוא סגנו של ראש הזרוע הצבאית בחמאס והאיש שמקשר בינה לבין הזרוע המדינית. אם ההתנקשות אכן התבצעה, מדובר בחיסול דרמטי של האיש הבכיר ביותר בחמאס ברצועה שנהרג, כך דיווח אהוד חמו בחדשות 12.

עיסא ידוע כאחד המחבלים המסוכנים והאכזריים ביותר. הוא היה אחראי על תכנון בפועל של פיגועים רבים בעורף ישראל - אך הוא שמר לאורך השנים על פרופיל תקשורתי נמוך ומיעט להופיע בפומבי.

עיסא שמכונה אבו אל-בראא', נולד במחנה הפליטים אל-בוריג' שבמרכז הרצועה. הוא משמש כסגנו של מחמד דף וכאמור נחשב לגורם שמקשר בין הזרוע הצבאית למדינית.

בית הנופש של מרואן עיסא | צילום: דובר צה"ל

בחודש ינואר האחרון דובר צה"ל בערבית סא"ל אביחי אדרעי חשף תמונות מבית הנופש של מרואן עיסא באל-בורייג' שבמרכז הרצועה. בין היתר, פורסמו תמונות של בריכת שחייה, מדשאות נרחבות וריהוט יוקרתי בנכס של עיסא, כל זאת בזמן שטנקים רבים פועלים במקום.

אליאור לוי דיווח בכאן חדשות, כי ‏בשבוע שעבר נחשף כי מרואן עיסא, סגנו של מחמד דף, לא שוהה עם סינוואר ודף בחאן יונס ונמצא בנוסיראת. אתמול פורסם כי צה"ל ביצע שורת תקיפות חריגה בנוסיראת בלילה שבין שבת לראשון. האם עיסא היה היעד? מניח שנדע בטווח הימים הקרובים.

דורון קדוש דיווח בגל"צ כי צה״ל תקף שלשום בלילה מהאוויר יעד במחנה הפליטים נוסיראת במרכז הרצועה, שבנוגע אליו היה מידע מודיעיני על הימצאו של סגן מפקד הזרוע הצבאית של חמאס ומספר 3 בארגון, מרוואן עיסא. לפי דיווחים פלסטיניים - כתוצאה מהתקיפה נהרגו 5 פלסטינים ועוד 9 נפצע.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום