מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפתעה: ראש ממשלת בריטניה הצטרף לפגישה עם גנץ

השר גנץ סיים הערב סבב פגישות מדיניות בלונדון עם בכירים בהם ראש ממשלת בריטניה. גנץ ציין את מחויבותה של ישראל להשלים את המשימה של מיגור חמאס

הפתעה: ראש ממשלת בריטניה הצטרף לפגישה עם גנץ
השר גץ עם ראש ממשלת בריטניה צילום: דוברות השר גנץ

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ סיים הערב (רביעי) סבב פגישות מדיניות בלונדון עם בכירים בממשלה בהם ראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק, שר החוץ דיוויד קמרון והיועץ לביטחון לאומי טים בארו. 

בפגישותיו הודה השר גנץ על מאמציה של בריטניה כולה למען ביטחון מדינת ישראל והדגיש את חשיבות המשך הלחץ הבינלאומי על חמאס כדי להביא לשחרור החטופים. 

גנץ ציין בנוסף בפגישות את מחויבותה של ישראל להשלים את המטרה הצודקת וההכרחית של הסרת האיום של חמאס וסיום שלטונו ברצועה, תוך שפעולותיה נעשות בהתאם לחוק הבינלאומי. 

בנוסף, גנץ ביקש להביע את הערכתו לתפקידה החשוב של בריטניה במאבק מול ציר הטרור האיראני בים האדום ובאזור בכלל, שמאיים לא רק על יציבות המזרח התיכון, אלא על יציבות העולם כולו.

השר גנץ הגיע ללונדון בתום הפגישות שערך עם בכירים בארה"ב ולמורת רוחות של ראש הממשלה נתניהו, המפגש עם רישי סונאק לא היה מתוכנן, והוא הפתיע את השר גנץ בפגישה שערך עם היועץ לביטחון לאומי של בריטניה טים בארו. המפגש התקיים בדאונינג 10, מעונו של ראש הממשלה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום