מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ברקע הקריאות לגיוס חרדים: קיצוניים חסמו את כביש 4

המפגינים, המשתייכים לקהילה הקיצונית שפרשה מ'הפלג הירושלמי', חוסמים את כביש 4 וקוראים "נמות ולא נתגייס" | המשטרה מפנה את הנהגים לדרכים חלופיות

ברקע הקריאות לגיוס חרדים: קיצוניים חסמו את כביש 4
המחאה בכביש 4 צילום: איציק שאג

חרדים קיצוניים חוסמים בשעה זו (ראשון)  את כביש 4 ומתעמתים עם כוחות המשטרה סמוך לכניסה לבני ברק. זאת, ברקע הקריאות לגיוס חרדים. "נמות ולא נתגייס", קראו חלק מהמפגינים.

בשל המחאה, עומסי תנועה כבדים נרשמים בכל האזור.

המפגינים משתייכים לקהילתו של הרב צבי פרידמן, אשר פרשה מ'הפלג הירושלמי'. חברי הקהילה מציגים קו מיליטנטי אל מול רבני 'הפלג'.

המשטרה מסרה כי לפני זמן קצר, מס' מפגינים החלו לחסום את כביש 4, סמוך לבני ברק, לשני הכיוונים. כוחות משטרה במקום ומטפלים בהפרות הסדר.

לפי המשטרה, השוטרים שנמצאים במקום מפנים את התנועה לדרכים חלופיות. כביש 4 לצפון - התנועה מפונת לכביש 471, כביש 4 לדרום - התנועה מופנת לכיוון אם המושבות, פ"ת בני-ברק. במשטרה המליצו לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות.

"משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור", נאמר בהודעת המשטרה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום