מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 22°c
בני ברק 34°c
אשדוד 25°c
י"ט תשרי התשפ"ה | 21.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 22°c
בית שמש 22°c
בני ברק 34°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שמעתם על המהפכה החדשה של הלימוד בדף היומי?

איך לא שמעתם? כל העולם מדבר על זה! זה כבר נמצא ביותר ממאה מדינות, יש אלפי לומדים ביומי, והם פשוט מצליחים ללמוד דף אחרי דף! איפה שאני לא זז, אני רואה את הפרסום שלהם, כל מי שרציני ומחפש ללמוד באמת, נרשם ליומי

שמעתם על המהפכה החדשה של הלימוד בדף היומי?
אילוסטרציה צילום: מידג'רני

שמעת על המהפכה החדשה של הלימוד בדף היומי?

לא, לא שמעתי!

איך לא שמעת? כל העולם מדבר על זה! זה כבר נמצא ביותר ממאה מדינות, יש אלפי לומדים ביומי, והם פשוט מצליחים ללמוד דף אחרי דף! איפה שאני לא זז, אני רואה את הפרסום שלהם, כל מי שרציני ומחפש ללמוד באמת, נרשם ליומי!

מה כל כך מיוחד ביומי? מה יש שם שאין במקומות אחרים?

אהה, זה בדקה אני מסביר לך, יש לך כוויות מהישיבה בכל מה שקשור לגמרא? אתה מרגיש שלא קיבלת מספיק כלים ללימוד גמרא? אתה מרגיש שהגמרא לא ממש מדברת אליך? אז יומי זה המקום המושלם בשבילך לקבל גם כלים ללימוד עצמי, וגם גמרא פשוט מרתקת, לא עוד סוגיא מסובכת, הכל שם מרתק מקבל צבע, אתה מרגיש שאתה נכנס לתוך הסוגיא!

נראה לך שהם באמת הצליחו, יותר ממה שיש היום?

ברור, זאת לא שאלה, אני בעצמי מכיר עשרות אנשים שסגרו חברותא ביומי, ולומדים מתוך הביאור שלהם, עזוב את זה שהם סיימו את בבא קמא והתחילו בבא מציעא (מה שבחיים הם לא חשבו שזה יכול להיות...) תראה את הברק שלהם בעיניים, תראה איך הם מחוברים לזה, פשוט לקנא בהם!

הכותבים שלהם ברמה אחרת לגמרי! הם מדברים איתך בגובה העיניים!

לכניסה ליומי – לחץ כאן עכשיו!

יש לך תגובה של מישהו להראות לי?

תגובה? יש מאות תגובות, יש גם הרבה אנשים שהסריטו את עצמם, אבל ביקשת? קיבלת! הנה תגובה רק מהיום:

"תודה לה’ ולשלוחיו - צוות יומי, על האפליקציה המדהימה הזו! תענוג גדול לשבת ולתגשמק! אני זוכר את עצמי יושב בתחילת שיעור א’ ישי’’ק ומקשיב למג’’ש על האם משנתנו כבן ננס או לא כבן ננס ואני אומר לעצמי מה זה כל כך משנה... אז המשנה תהיה כבן ננס או לא תהיה מה זה חשוב בכלל? האנקדוטה הזו היא רק דוגמא ללימוד של כל אחד ואחד מאיתנו כי הרי בסוף כולנו בסה’’כ מחפשים להנות ומחפשים להתגשמק הרי בשביל זה נבראנו כמו שכתוב במסל’’ש שהאדם לא נברא אלא להתענג ולהנות. ב’’ה אכשר דורא והנה יש לנו פה פלטפורמה שבאמת מאפשרת להתגמקש מהדברים הכי פשוטים, מהשקלא וטריא ומכל שלב בגמ’ וזה באמת כיף גדול ובשורה אמיתית. אגב לאלו ששואלים מה קרה הפעם עם בן ננס אני יכול לומר שאחרי הביאור הנפלא במשנה הכל הסתדר ונבנה כ’’כ טוב... יש’’כ עצום לכל חברי הקהילה ולצוות העורכים שבוע טוב ומבורך!"

תקשיב, זה נשמע מעניין מאוד, יש לך מושג אם הם נותנים דברים נוספים או שזה רק ביאור?

אני רואה שעדיין לא הבנת מה זה המושג "יומי", אין מצב שהם נותנים רק ביאור, הם חשבו על הכל, הם חשבו מה יגרום לך להצליח להתמיד, והם יודעים שלא מספיק רק ביאור, יש שם אפשרות לשאול כל שאלה שאתה רוצה לשאול ואתה מקבל תשובה תוך דקות מכלל הלומדים בעולם!

תקשיב התזכורות שם זה אדיר, המעקבים שם זה אדיר, הנקודות שאתה צובר שם זה אדיר, הם השקיעו ברמה לא רגילה בכל מה שקשור למוטיבציה, הם יודעים שבהתחלה יש לך ברען גדול ללימוד ואחר כך צריך לתדלק אותך כמו שאומרים... אתה חייב לנסות את זה...

יש שאם אפשרות לשמוע 4 קורסים מרתקים, איך לומדים נכון, איך מכניסים את הלימוד הביתה, איך מצליחים בכל דבר בחיים, ואיך עושים שלום בית עם החברותא!

וחוץ מזה אתה מקבל כל הזמן טיפים יומיים, מגזינים יוקרתיים לימודיים, בקיצור, בכלום כסף אתה קונה את עולם הגמרא שלך,

עכשיו אני שואל אותך, רוצה לדעת איך להירשם?

ברור! שלח קישור,

אז הנה הקישור ליומי – אתה חייב להיות שם, כל החברים כבר נמצאים שם! תענוג של גמרא, אתה יכול ללמוד, מגיע לך לסיים מסכת!

זה גם ללמוד את כל הדף, וגם להיות מוקסם בכל רגע מהביאור הממכר הזה!

לכניסה ליומי – לחץ כאן עכשיו!

 צבע אדום