מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 27°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 27°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בן שני נולד לאברך השקדן שנפל בקרבות בעזה

"אל תחשבו על ה'אין בבר מצווה, בלימודי אבות ובנים, בליווי לחתונה, או סתם בטיול של כיף'. תחשבו על ה-'יש'. יש תינוק מתוק .יש המשך ליהונתן", כתב הסב המאושר

בן שני נולד לאברך השקדן שנפל בקרבות בעזה
אלישע יהונתן לובר הי"ד / עזה צילום: באדיבות המצלם / פלאש 90

חודשיים לאחר נפילתו של האברך יהונתן לובר הי"ד בקרבות ברצועת עזה, ילדה אלמנתו בן שני, אח לנחמן בן השנה בלבד.

האב חגי לובר בישר על כך וסיפר: "באושר אין קץ אנחנו מודיעים על לידת בן ליהונתן הי"ד ויבדלו לחיים ארוכים אביה אישתו. אח לנחמן המתוק. בבקשה מכם עם ישראל, אל תחשבו על ה-'אין'", הוסיף האב השכול, "אל תחשבו על ה'אין אבא', על ה'אין מי שירים אותו על הכתפיים', על 'האין מי שירקוד איתו בשמחת תורה'".

"אל תחשבו על ה'אין בבר מצווה, בלימודי אבות ובנים, בליווי לחתונה, או סתם בטיול של כיף'. תחשבו על ה-'יש'. יש תינוק מתוק .יש המשך ליהונתן. יש את מי לאהוב. יש מי שיזכור שיזכיר שיזכר. יש מי שיאמר קדיש. יש המשך צמיחה ותקוה לעם המופלא הזה". 

יהונתן לובר הי"ד | צילום: באדיבות המצלם

לדבריו, "אצל אוייבינו הכמהים לדם ישראל? יש מנהג לחלק ממתקים כשתינוק יהודי נרצח בידם הטמאה. חסרי צלם אנוש שמחים על העדר נשמה יהודית בעולם".

הלוחם יהונתן לובר הי"ד, בן 25, תושב יצהר, אברך בישיבת 'רועה ישראל' של הרב דוד דודקביץ ורכז שכבת נוער צעירים ביישוב נפל בי"ג טבת והותיר אלמנה ויתום בן עשרה חודשים. כעת נולד כאמור בנו השני. 

בתיעוד שצירף האב ביום נפילתו, נראית האלמנה והיתום מביטים בתמונתו של יהונתן, שעתיים לפני שנהרג ברצועת עזה. בתמונה האחרונה לחייו נראה המנוח הי"ד שוקד על תלמודו ברגע של הפוגה אי שם בתוך הרצועה. 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום