מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 24°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
י"ט תשרי התשפ"ה | 21.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 24°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

למה להזמין פינוי פריטים מדירה ולא לפנות לבד?

פינוי דירה זו מטלה קשה ולא פשוטה עבור מי שאינו מתעסק בתחום, במיוחד אם מדובר על דירה שיש בה המון חפצים ולא גרו בה מזמן. כדי להגיע לפינוי יסודי, כדאי להיעזר במומחים בתחום. במאמר הבא נסביר למה כדאי להזמין פינוי דירה מקצועי ולא לפנות לבד

למה להזמין פינוי פריטים מדירה ולא לפנות לבד?
אילוסטרציה צילום: freepik

לא מפנים לבד כי אין לאן להעביר את התכולה

כשעושים פינוי תכולת דירה, לרוב מדובר בהמון ציוד שצריך להיפטר ממנו. אם אתם מפנים את התכולה בעצמכם, לאן אתם מעבירים אותה באופן מיידי? ברוב השכונות, אזור הפסולת הגושית הוא קטן מאוד ואם מפנים לשם את כל התכולה, יוצרים מפגע סביבתי עבור תושבים אחרים. פינוי תכולה באופן מקצועי נעשה באמצעות משאית הובלה שלוקחת את הציוד התקול לאזורי פסולת גדולים או מחזור ואת הציוד התקין, למחסנים שמהם יהיה אפשר לתת את הפריטים עבור אנשים שזקוקים להם.

לא מפנים לבד בגלל המזיקים והאבק

אחת הבעיות הכי גדולות של פינוי דירות באופן עצמאי הוא המצב של הדירה לאחר שלא גרו בה כל כך הרבה זמן. מדובר בדירות שיש בהן אבק בכמויות וגם מיני מזיקים בניהם: תיקנים, מכרסמים, לשלשת יונים ולפעמים אפילו תולעים, כאשר נשאר מזון בתוך הדירה. התמודדות עם כל אלו מתבצעת בעזרת ניקוי יסודי וחיטוי של המקום ואת זה עושה חברת הפינוי בהצטיינות.

לא מפנים לבד כי זה לוקח מלא זמן

מלאכת פינוי כל תכולת הדירה אינה פשוטה. מדובר במשימה שלוקחת זמן רב עבור אנשים שאינם מיומנים בה. המשימה אף קשה יותר, כאשר יש לכם ערך סנטימנטלי לציוד. אז במקום לבזבז את הזמן היקר שלכם על פינוי התכולה בעצמכם, משימה שעשויה לקחת לכם כמה ימים ואפילו חודש, מומלץ להזמין צוות פינוי שיבצע זאת עבורכם תוך מספר שעות מועט בזמן שנוח לכם. צוות פינוי מקצועי יודע לחלק את העבודה בצורה חכמה וכך לבצע עבודה יסודית שתותיר את הדירה ריקה מחפצים, נקיה ולאחר חיטוי ממזיקים.

לא מפנים לבד, כי אין לכם משאית פינוי

הדרך לבצע פינוי דירות מהיום להיום בצורה המהירה ביותר היא בעזרת משאית פינוי. חברות פינוי מגיעות אליכם עם משאית הובלה ענקית שאליה מפנים את כל תכולת הדירה ולאחר מכן מחליטים לאן לוקחים אותה מכאן. ללא משאית, לא יהיה לכם לאן להעביר את הציוד והפסולת. גם אם יש לכם טנדר, הוא ככל הנראה לא יספיק לכל הציוד שקיים בדירה ותצטרכו לבצע נגלות למקום הפינוי. בפינוי מקצועי כל הציוד נכנס בפעימה אחת אל המשאית, בין אם צוות הפינוי הוריד אותו דרך המעלית או שבעזרת מנופאי שהוזמן מראש.

לא מפנים לבד, כי פינוי מקצועי לא עולה הרבה

עוד סיבה מספיק טובה לפנות לפינוי מקצועי היא העלות. איך שלא תסתכלו על זה, פינוי מקצועי הוא שירות בעלות נמוכה והוא מאפשר לכם לקבל דירה פנויה מחפצים ולכלוך בזמן קצר. לסיכום, פינוי דירה עושים באופן מקצועי ולא לבד כי יש לשירות הזה כל כך הרבה יתרונות.

 

 צבע אדום