מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 24°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
י"ט תשרי התשפ"ה | 21.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 24°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מה עושים אם המוביל הבריז?

איפה מוצאים מוביל מהיום להיום? בכתבה הבאה נסביר צעד אחר צעד מה כדאי לכם לעשות במקרה זה

מה עושים אם המוביל הבריז?
אילוסטרציה צילום: freepik

הזמנתם מוביל למעבר הדירה שלכם, קבעתם תאריך ושעה והתחלתם לארוז, יום לפני ההובלה, מתקשר אליכם המוביל ואומר שהוא לא יכול להגיע או יותר גרוע, הגיע זמן ההובלה והוא הבריז לכם! מה עושים עכשיו? איפה מוצאים מוביל מהיום להיום? בכתבה הבאה נסביר צעד אחר צעד מה כדאי לכם לעשות במקרה זה.

צעד ראשון – נרגעים

אם בוטלה לכם העברת דירה, זה ממש לא הזמן הנכון להיכנס ללחץ. נכון, לא מדובר על סיטואציה פשוטה ובטח אם מדובר ברגע האחרון, אך מה שאתם הכי צריכים בשלב הזה הוא קור רוח ורוגע שיאפשר לכם לחשוב ולהיות יצירתיים.

תעצרו לרגע, שתו משהו קר ואז תתחילו לחשוב. זכרו, לכל בעיה יש לפחות 3 פתרונות זמינים שאפשר לחשוב עליהם וזה בדיוק הזמן לעשות זאת.

צעד שני – משתפים את בעל הדירה הישנה

הצעד החכם השני שאתם יכולים לעשות אם בוטלה לכם הובלת דירה הוא להבין האם יש לכם יום או יומיים נוספים לתיאום של הובלה.

לפעמים בעל הדירה קבע כניסה של דיירים מאוחרת מזמן ההובלה שלכם והוא יכול לבוא לקראתכם במצב הזה.

נכון שזה לא תמיד עובד, אבל לא עולה לכם כסף לבדוק זאת. אם בעל הדירה הישנה ייתן לכם יומיים נוספים, תוכלו לתאם הובלה מחדש ללא לחץ.

צעד שלישי – מחפשים חברת הובלות שעובדת מהיום להיום

הדבר השלישי שכדאי לכם לעשות הוא להתחיל בחיפוש שירות הובלת דירות שמאפשר לבצע הובלות מהיום להיום. ודאי אתם חושבים שהובלה חייבים לתאם כמה שבועות מראש, אך דעו שישנן חברות שמאפשרות לקבוע שירות כזה גם מהיום להיום וגם בכל שעות היממה.

האם מעבר מהיום להיום עולה יותר?

אם מצאתם חברת הובלות עבור מעבר דירה שיש לה שירות הובלה מהיום להיום, היא בדרך כלל לא תיקח על זה עלות גבוהה יותר. חברות אלו בדרך כלל עובדות בפריסה ארצית ובזמן שהם מבצעים הובלה עבורכם, הצוותים שלהם מבצעים הובלות נוספות, כך שהם לא מפסידים כלל. חברות שעובדות 7\24, בפריסה ארצית וגם מהיום להיום, הינן חברות שיציעו לכם את השירות במחיר הטוב ביותר.

האם מדובר בהובלה רגילה עם משאית הובלה?

רכב ההובלה שנבחר לביצוע ההובלה, קשור ברכבים שקיימים לחברה. בחברות הובלה גדולות יש גם משאיות עבור תכולה מלאה של דירה וגם רכבים קטנים עבור הובלות קטנות. הכל תלוי בכמות הציוד שיש ברשותכם. אם יש לכם רק ארגזים, יכול להיות שרכב הובלה קטן יתאים יותר, כמובן שזה יתבטא במחיר. אם מדובר בציוד נרחב הכולל גם מכשירי חשמל והמון רהיטים, תזדקקו למשאית הובלה. היא תעלה לכם קצת יותר, אבל היא תכיל את כל הציוד שלכם.

ומה עושים אם יש צורך במנוף?

אם יש לכם צורך במנוף, מומלץ להתייעץ עם חברת ההובלות שמצאתם. לפעמים חברות אלו מציעות שירותי מנוף בעלות נוספת מבלי שתצטרכו להזמין בעל מקצוע נוסף.

עלות של מנוף נקבעת לפי שעה ולרוב מדובר על טווח מחירים של 350-450 ₪ לשעת עבודה. את המנוף מזמינים אם קיים קושי להעביר את הציוד אל המשאית באמצעות עבודת סבלות. זה קורה שהרהיטים ומכשירי החשמל לא יכולים לצאת מהדלת או שיש הרבה קומות ואין מעלית.

עבודת מנוף מייעלת את העבודה ומאפשרת להוריד את כל הציוד אל המשאית בזמן יחסית קצר. כמובן שגם ההורדה אל המנוף חייבת להתבצע בצורה יסודית על ידי צוות הובלה מנוסה שיודע איך לא לפגוע ברהיטים.

המאמר בשיתוף חברת מובילים בהובלות.

 צבע אדום