מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 24°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
י"ט תשרי התשפ"ה | 21.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 24°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 29°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ראש המועצה גרף 99% מהקולות כשהוא במעצר בית

בבחירות המקומיות אמש הצביעו 54.1% מבעלי זכות ההצבעה | רק 1% הצביעו בפתק ירוק נגד המשך כהונתו של ראש המועצה המכהן

ראש המועצה גרף 99% מהקולות כשהוא במעצר בית
קלפי צילום: פיקסביי

ביישוב ראמה איש לא הופתע אמש (שלישי) עם תום הספירה של הקלפיות במועצה לאחר שהתברר כי ראש המועצה המכהן, שאוקי אבו לטיף זכה ב-99 אחוזים מקולות הבוחרים, זאת למרות שכבר למעלה מחצי שנה שהוא שוהה במעצר בית. 

בבחירות המקומיות במועצה הצביעו אמש 54.1% מבעלי זכות ההצבעה - שמספרם מהווה 6,730 קולות. מתוכם שאוקי אבו לטיף זכה ל-99% מהם, ואילו 1% הצביעו בפתק ירוק נגד המשך כהונתו.

כזכור לפני שבעה חודשים אבו לטיף, נעצר ביחד עם ראש ארגון הפשע בן דודו לטיף אבו לטיף. הוא חשוד במעורבות בגביית כספים מעסקים באמצעות סחיטה באיומים עבור קרובי משפחתו, אנשי ארגון הפשיעה אבו לטיף. בחקירתו הוא איים כי "אם לא אשתחרר ממעצר - אנשים יירצחו".

בדיון שהתקיים לאחר מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון נציג המשטרה אמר כי זו "פעם ראשונה שארגון פשיעה משתמש בנציג ציבור. ניתן לומר שרף המסוכנות עלה. בחקירתו של שאוקי הוא אמר, כי אם לא ישוחרר אנשים יירצחו". בשל האיום המפורש ברצח ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו עד יום חמישי. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה.

במשטרה מתנהלת בחודשים האחרונים חקירה ממנה עלה כי בעלי עסקים נסחטו באיומים על ידי חיילי ארגון הפשע אבו לטיף. בנוסף לחשדות עלה כי במסגרת הליכי בוררות, אותם ניהל ראש המועצה שאוקי, קיבל לפי החשד את כספי הסחיטה עבור הארגון מהקורבנות. במשטרה טוענים עוד כי ראש המועצה שימש בפועל בתור זרוע ארוכה של ארגון הפשיעה, כל זאת במסגרת תפקידו.

בחדרי חרדים

 צבע אדום