מבזקים +
תל אביב 21°c
באר שבע 22°c
חיפה 21°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 34°c
אשדוד 21°c
כ' תשרי התשפ"ה | 22.10.2024
תל אביב 21°c
באר שבע 22°c
חיפה 21°c
ירושלים 19°c
בית שמש 21°c
בני ברק 34°c
אשדוד 21°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

איך בוחרים כיסאות לפינת אוכל?

כשאתם קונים כיסאות לפינת אוכל, אתם לא סתם בוחרים כיסאות בצורה אקראית לבית. אתם מחפשים כיסאות שיתאימו לפינת האוכל שלכם- במיוחד בגודל ובפרופורציות

איך בוחרים כיסאות לפינת אוכל?
פעילות הכוחות ברצועה צילום: דובר צה"ל

כיסאות לפינת אוכל הם רהיט חובה בכל בית. בפינת האוכל, על גבי הכיסאות האלה, אנחנו מבלים חלק ניכר מהזמן שלנו בבית. כשאנחנו אוכלים שלוש פעמים ביום, בארוחות חג, גם כשאורחים מגיעים וגם כשאנחנו לבד. אנחנו רוצים כיסאות נוחים, יפים, כיסאות איכותיים ומזמינים שעושים חשק לשבת עליהם. ללא ספק צריך לבחור נכון כיסאות לפינת אוכל, אז איך עושים את זה? כל הטיפים שאתם צריכים לדעת נמצאים כאן.

נוחות לפני הכל

תדמיינו לשבת בפינת האוכל לזמן ממושך, כמו למשל לאורך סדר פסח שלם, כשהכיסאות לא נוחים. נשמע כמו סיוט נכון? לכן לפני הכל, כשבוחרים כיסאות לפינת האוכל, חייבים לחשוב על הנוחות. מומלץ בהגעה לחנות שלנו, להתנסות בעצמכם ולשבת על מגוון סוגי כיסאות עד שתמצאו את הכיסאות המפנקים והנוחים ביותר.

התאמת הכיסאות לפינת האוכל עצמה

כשאתם קונים כיסאות לפינת אוכל, אתם לא סתם בוחרים כיסאות בצורה אקראית לבית. אתם מחפשים כיסאות שיתאימו לפינת האוכל שלכם- במיוחד בגודל ובפרופורציות. תחשבו איזה מבאס יהיה לקנות כיסאות שנראים בחנות מושלמים ואז להגיע הביתה ולגלות שגובה הכיסא גבוה מגובה השולחן וכשאתם יושבים על הכיסאות אתם "נתקעים" בשולחן. כדי להימנע ממקרה כזה, תגיעו לחנות לאחר שמדדתם את השולחן ואנחנו כבר נדע להתאים לכם כיסאות מדויקים לפינת האוכל.

חומר הגלם ממנו עשויים כיסאות לפינת אוכל

אצלנו תוכלו למצוא כיסאות לפינת אוכל שעשויים ממגוון רב של חומרים- עץ מלא, פלסטיק, אלומיניום, ברזל ועוד. בבחירת הכיסאות חשוב לשים לב לסוג חומר הגלם ממנו הכיסאות עשויים כשמסיבות אסתטיות מומלץ לבחור חומר גלם שתואם לחומר ממנו עשוי השולחן. כך למשל, לשולחן מעץ מלא יתאימו כיסאות מעץ מלא. לשולחן מפלסטיק, יתאימו כיסאות מפלסטיק וכדומה.

התקציב

בקניית כיסאות כמו בכל קנייה חשובה, חשוב להתאים את עלות הכיסאות ליכולת הכלכלית שלכם. הכי כיף לקנות כיסאות בזול, אבל רגע לפני שאתם ממהרים לעשות את זה, תתחשבו במגוון השיקולים ובמיוחד אלו המפורטים כאן. איכות, נוחות ועיצוב הכיסאות אלו שיקולים לא פחות חשובים. לפעמים כדאי להשקיע יותר כסף בכיסאות איכותיים שיחזיקו לשנים רבות, מאשר בכיסאות ברמה נמוכה שתצטרכו להחליף בקרוב.

סגנון ועיצוב

אצלנו תמצאו מגוון סגנונות עצום לכיסאות פינת אוכל-  רטרו, מודרני, כפרי, קלאסי ושילובים רבים שלהם. כל סגנון עיצובי כזה מתאים לפינת אוכל המעוצבת אחרת. היופי במגוון גדול הוא שכל לקוח יכול למצוא בקלות את הכיסא המושלם בשבילו.  

ויטוריו דיוואני היא חברת ריהוט פורצת דרך בכל הנוגע לריהוט הבית והמשרד שלכם. יש הרבה שיקולים בבחירת כיסאות לפינת אוכל - אבל תהיו בטוחים שצוות המכירות והשיווק המסור והמקצועי שלנו יעזור לכם לבחור את הכיסאות המדויקים לכם שיגרפו מחמאות וישארו אתכם שנים קדימה. מוזמנים ליצור איתנו קשר באתר ונשמח לעזור.

 

 צבע אדום