עמיחי שטיין: הצהרת דובר המשרד לענייני אירופה והחוץ הצרפתי על האג צרפת מקבלת את ההחלטה. נאמנה למחויבותה רבת השנים למשפט הבינלאומי, צרפת שבה ומביעה את תמיכתה בפעילותו העצמאית של בית הדין, בהתאם לאמנת רומא.
חשמלית ואוטונומית: קרייזלר חושפת את ההאלסיון
המכונית החדשה והחשמלית של קרייזלר נקראת "האלסיון" ולפי קרייזלר, מדובר במכונית אב טיפוס, כלומר מכונית מיוחדת למטרת תצוגה, שאמורה להמחיש ללקוחות הפוטנציאליים איך בבוא היום יראה המוצר הגמור. ההאלסיון היא לא רק חשמלית אלא גם אוטונומית, כלומר מסוגלת לנסוע בלי מעורבות של הנהג
קרייזלר, פעם יצרנית של מכוניות פאר אמריקאיות ענקיות והיום הערת שוליים בתעשיית הרכב כיצרנית של מיניוואנים, חושפת את המכונית שאמורה להחזיר את היצרנית האמריקאית לימי הזוהר שהיו פעם לפני לא מעט עשורים.
המכונית החדשה והחשמלית של קרייזלר נקראת "האלסיון" ולפי קרייזלר, מדובר במכונית אב טיפוס, כלומר מכונית מיוחדת למטרת תצוגה, שאמורה להמחיש ללקוחות הפוטנציאליים איך בבוא היום יראה המוצר הגמור.
אבל לפני שנרוץ לחכות שקרייזלר באמת תייצר את המכונית היפה הזאת חשוב שנציין שההאלסיון אינה מכונית שמיועדת לייצור בקרוב. היצרנית לא מפרטת מה ההספק של המנוע ולא מה הקיבולת של הסוללות, כך שמה שהולך מתחת למרכב היפה הזה - רק אנשי קרייזלר יכולים לדעת.
עבור קרייזלר, שהתמחתה בעבר ביצור של מכוניות מנהלים מפוארות, ההאלסיון היא מכונית חשובה במיוחד: בשנה הבאה קרייזלר תחגוג 100 שנים להיווסדה על ידי וולטר קרייזלר והשנים האחרונות לא היו שנים מרתקות עבור המותג ש"איומים על המשך חייו" נשמעו לא מעט.
לפי קרייזלר ההאלסיון היא לא רק חשמלית אלא גם אוטונומית, כלומר מסוגלת לנסוע בלי מעורבות של הנהג. קרייזלר עצמה התחייבה כבר לייצר מכוניות חשמליות בלבד בשנת 2028, כלומר עוד ארבע שנים בלבד וכדי לעמוד ביעד היא תצטרך לעבוד קשה מאוד ולייצר מכוניות שיהיו נחשקות ויזכירו ללקוחות את ההיסטוריה המפוארת של קרייזלר.