מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

התנאים של חיזבאללה: אין דיון לגבי עתיד הדרום

סגנו של נסראללה הערב הציג את שלושת הלאווים של חיזבאללה בהקשר של החזית הלבנונית: "אין נסיגה מהסיוע לעזה, אין כניעה לאיומים הישראליים והמערביים ואין דיון לגבי עתיד הדרום על שתי גדותיו, רק אחרי סיום המלחמה בעזה

התנאים של חיזבאללה: אין דיון לגבי עתיד הדרום
מוצב של חיזבאללה בגבול לבנון צילום: Basel Awidat/Flash90

סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם הודיע היום על "שלושת הלאוים" של הארגון: לא חזרה מהתמיכה בעזה, לא כניעה לאיומים ולא דיון על עתיד הדרום אלא לאחר סיום המלחמה בעזה.

עוד הוסיף כי "החזית בדרום לבנון היא חזית סיוע להתנגדות הפלסטינית, לאנשי עזה, הגדה וכל הפלסטינים, ולא תיעצר עד סיום באופן כולל של המלחמה בעזה. אם חלק מהעולם חושש מההשלכות והקשיים והסיבוכים באזור, נגיד לו שסיום המלחמה בעזה הוא הפיתרון ואין פיתרון אחר", כך דיווח רועי קייס בכאן חדשות. 

הוא התייחס לתקיפות הישראליות: "בנוגע לתקיפות הישראלים על האזרחים בלבנון, נגיב עליו בדרכים ההולמות ונודיע על כך ונדע שהגבנו למען האזרחים, אפילו אם הכללים שלנו כעת בהחלטתנו ובבחירתנו שהעימות יהיה מוגבל לדרום לבנון, לתועלת עזה ולא להשתמש בכל הכוח שיש לנו לעימות, כמה שיהיה גדול, ונלמד את הישראלים שיעור שלא ישכחו לעולם, והשיעור של 2006 יהיה שיעור בבית ספר יסודי לעומת מה שיראה בעימות הבא".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום