מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 21°c
ירושלים 15°c
בית שמש 18°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
כ' תשרי התשפ"ה | 22.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 19°c
חיפה 21°c
ירושלים 15°c
בית שמש 18°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כמו בתל אביב: הכירו את GROW - מיזם המשרדים האדיר באלעד

עם עיצוב מודרני ומרהיב, מיקום מנצח בלב העיר אלעד במרכז נחלת יצחק, חנייה זמינה ונגישות מלאה לתחבורה ציבורית, מתחם GROW באלעד שובר את תקרת הזכוכית של עולם העסקים והמסחר באזור ומספק סביבת עבודה מושלמת המובילה לצמיחה וגדילה עסקית

כמו בתל אביב: הכירו את GROW - מיזם המשרדים האדיר באלעד
משרדים מפוארים באלעד צילום: יח"צ

הכירו את המיזם החדשני GROW באלעד המציב סטנדרט חדש למתחמי המשרדים באזור המרכז. המתחם מחולל מהפכה עסקית חשובה, כאשר מספר חברות מובילות כבר עטו לשכור שטחי מסחר ומשרדים על מנת להיות שותפים לפרויקט הייחודי של העיר החרדית.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

המתחם כולל שטחי משרדים גדולים ומרווחים שתוכננו בקפידה ונועדו לספק סביבת עבודה מיטבית. על עבודת הבנייה של GROW עמלו טובי המעצבים שהביאו לתוצר בנייה מרהיב, עם עיצוב פנים מודרני ומעורר השראה. העיצוב הפנימי שם דגש על תאורה טבעית, גמישות ונוחות, כאשר מערכות החשמל, לרבות מערכות מיזוג האוויר אשר שולטות על כל חלל וחדר בנפרד, הן מהמתקדמות ביותר. עבודות הגמר כוללות תקשורת נייחת לטלפון ואינטרנט בכל משרד.

מבט על משרדי המתחם, מזכיר את ההווי של סביבת העבודה האופנתית והמתקדמת של תל אביב והוא מייצר התפעלות רבה בקרב המבקרים כבר מרגע הכניסה למקום. הגישה הינה בשתי מעליות שמובילות ללובי מפואר ומזמין, בחלק גדול מהמשרדים מרפסות בהן ניתן לנשום אוויר צח במהלך היום וכן אפשרות לחניה צמודה בחניון מקורה.

המתחם נמצא בשלב סיום גמר הבנייה, כאשר שלב האכלוס צפוי להתחיל בקרוב.

כוח אדם חרדי איכותי

הפרויקט המיוחד מיועד עבור שני קהלי יעד מרכזיים. הראשון הוא קהל יעד עסקי מקומי המחפש ליהנות ממשרדים ייצוגיים וסביבת עבודה ברמה גבוהה עבור העובדים.

קהל היעד השני הוא בעלי משרדים מחוץ לעיר המעסיקים עובדות או עובדים המתגוררים באלעד, אשר העברת המשרד למתחם GROW יכולה להוות פתרון מושלם עבורם ולחסוך לעובדים זמן יקר על הכביש בפקקים ואף  לחסוך למעסיק הוצאות הסעה יקרות ומיותרות. כאן יש לציין כי מתחם העסקים החדשני, נהנה ממיקום אסטרטגי בסמיכות לכביש 6 ולעורקי תחבורה ראשיים נוספים.

"באלעד קיים כוח אדם מעולה ואפקטיבי", משתפים אותנו מנהלי המיזם. "המיקום בלב האוכלוסייה החרדית מאפשר גיוס כוח אדם איכותי ומיומן מקרב התושבים, זוהי הזדמנות להביא לפיתוח עסקי של העיר וכן לקדם שילוב חרדים בתעסוקה וליהנות מפירותיו. במתחם ניתן להקים משרד מקומי בתחומי הטלמרקטינג, תכנות, תמיכה טכנית ועוד. זהו מהלך נבון ברמה העסקית וגם מהלך ערכי ברמה הלאומית שמביא לידי ביטוי את משאבי הכוח החרדיים האיכותיים".

אם אתם מחפשים סביבת עבודה מודרנית, אטרקטיבית ויעילה עבור העסק שלכם - אל תחמיצו את ההזדמנות. מהרו לשריין מקום בפרויקט העתידי של אלעד ותיהנו מתנופה וצמיחה עסקיות.

בחדרי חרדים

 צבע אדום