מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רב המרצחים ברגותי הועבר כלא והושם בהפרדה

רב המרצחים מרוואן ברגותי, הועבר מכלא עופר לכלא אחר והושם בהפרדה לאחר מידע לפיו הוא פועל להתסיס את השטח ברשות הפלסטינין. בן גביר הגיב: "נגמרו הימים שמחבלים ניהלו את בתי הכלא!"

רב המרצחים ברגותי הועבר כלא והושם בהפרדה
מרואן ברגותי צילום: פלאש 90

רב המרצחים מרוואן ברגותי, הועבר מכלא עופר לכלא אחר והושם בהפרדה לאחר שבשירות בתי הסוהר התקבל מידע לפיו ברגותי פועל להתסיס את השטח ברשות הפלסטינית בניסיון לעורר אינתיפאדה שלישית, כך דיווח יוסי אלי ב'חדשות 13'. 

דיווח זה מגיע על רקע החשש כי הרחובות ברשות הפלסטינית עשויים להתעורר לקראת הרמדאן ובמקביל למלחמה המתנהלת בעזה. ברגותי נחשב לאחד האסירים הכבדים ביותר שנמצאים בכלא הישראלי.  

השר לבטחון לאומי בן גביר הגיב: "שמח ששב"ס מיישמים את המדיניות המאוד ברורה שלי כלפי מחבלים בבתי הכלא והעבירו היום את רב המרצחים מרוואן ברגותי מכלא עופר להפרדה בעקבות מידע על התססה מתוכננת - נגמרו הימים שמחבלים ניהלו את בתי בכלא!". 

נזכיר כי ברגותי נידון על ידי בית המשפט לעונש של חמישה מאסרי עולם מצטברים ו-40 שנות מאסר על מעשי טרור בהם נרצחו חמישה ישראלים ונפצעו רבים. 

לפני כשבוע דווח כי כחלק מכל הסכם הפסקת אש, חמאס דרש מישראל לשחרר את אלפי פלסטינים. בתוכם כלולים אסירים המרצים מאסרי עולם על רציחת ישראלים, כולל מרואן ברגותי.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום