מבזקים +
תל אביב 20°c
באר שבע 17°c
חיפה 19°c
ירושלים 16°c
בית שמש 14°c
בני ברק 27°c
אשדוד 20°c
כ"א תשרי התשפ"ה | 23.10.2024
תל אביב 20°c
באר שבע 17°c
חיפה 19°c
ירושלים 16°c
בית שמש 14°c
בני ברק 27°c
אשדוד 20°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

איך משתמשים בתוכנת bi להפקת תובנות בגופים ממשלתיים?

אנו מציעים לכם להשכיר אנשים שיהיו אמונים על ביצוע המשימה החשובה והחיונית הזאת. כלומר הם יהיו אלה שינתחו את הנתונים מהתוכנה, ויגבשו את המדיניות לפי תפעלו בתקופת הזמן הקרובה

איך משתמשים בתוכנת bi להפקת תובנות בגופים ממשלתיים?
אילוסטרציה צילום: freepik

גופים ממשלתיים רבים עושים שימוש בתוכנת bi כדי להפיק תובנות לטווח הרחוק. אך זה שהתוכנה עצמה פועלת מאחורי הקלעים, אין זה אומר שיהיה קל לגבש את התובנות. התובנות חייבות להיות מדויקות, הרי הן משפיעות על קבוצת אנשים גדולה ורחבה. לכן אם יוצא לכם להפעיל תוכנת bi מוטב לעשות זאת בזהירות רבה, ותוך ניסיון לגבש תובנות נכונות. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו להשתמש בתוכנה הזו, וגם לגבש בזכותה תובנות אפקטיביות. כל תובנה שתגבשו אמורה לקרב אתכם עוד צעד אל עבר השגת המטרה הרצויה. אם לא תגבשו את התובנות הנכונות, הקושי עשוי להיות רב וההצלחה בסימן שאלה.

בחירת התוכנה המתאימה לכם

כדי שתוכלו להפיק תובנות בעזרת תוכנת bi ישנה חשיבות לבחור את התוכנה המתאימה. לא כל תוכנת בינה מלאכותית, תספק בדיוק את אותה התמורה לארגון. לפיכך אנו מציעים לכם לבחון היטב את כל האפשרויות, ומהן לעשות את שיקול הדעת המתאים. ברגע ששיקול הדעת אינו נכון או מדויק, התוצאות עשויות להיות בעייתיות. אפשרו לעצמכם לבחור את התוכנה שאתם בטוחים לגביה, זאת שלא יהיו ספקות או סימני שאלות לגביה.

ניתוח קבוע וממושך של התוכנה

קשה מאוד לגבש תובנות על סמך יום אחד בלבד בו התוכנה פועלת מאחורי הקלעים. כדי שתוכלו לגבש תובנות בגופים ממשלתיים עליכם לאפשר לתוכנה לרוץ מספר ימים רצופים. רק אחרי שהתוכנה רצה מספר ימים יהיה ניתן להגיד לתובנות שתוכלו גם להתבסס עליהן. תוכנת bi תאסוף את כל המידע שהצליחה לאסוף, ותבצע השוואה אפקטיבית שתקל עליכם. עד אז מוטב כי תעשו מה שעשיתם עוד לפני שהתוכנה החלה לפעול, בלי קושי או בעיה.

עבודה עם אנשי הצוות הנכונים

אחרי שבחרתם תוכנת bi טובה ומתאימה, יהיה עליכם לגייס את האנשים הנכונים לביצוע העבודה. כפי שאתם מבינים, ניתוח של תוכנת בינה מלאכותית זוהי עבודה קשה ומסובכת. לא כולם ידעו לקרוא את הנתונים, ובטח שלא לפרש את הנתונים עד כדי ביצוע פעולות יזומות. אנו מציעים לכם להשכיר אנשים שיהיו אמונים על ביצוע המשימה החשובה והחיונית הזאת. כלומר הם יהיו אלה שינתחו את הנתונים מהתוכנה, ויגבשו את המדיניות לפי תפעלו בתקופת הזמן הקרובה.

עדכון התוכנה על בסיס קבוע

תוכנות bi כמו תוכנות אחרות מתעדכנות על בסיס קבוע, ובהתאם לכל מיני ביקורות שהמפתחים מקבלים. כדי שהתוכנה תעמוד בציפיות לאורך זמן, חובה עליכם לעדכן ואתה בכל הזדמנות שתהיה לכם. בזכות העדכון תדעו כי האינפורמציה שתקבלו תהיה האינפורמציה הנכונה להתבסס עליה. עדכוני תוכנה יכולים להתרחש אחת לכמה ימים או אחת לכמה שבועות, בהתאם למידע שעומד לרשות המפתחים. אם לא תעדכנו את התוכנה, תתקשו לדעת כי אתם עושים את הצעדים הנכונים והאפקטיביים.  

 

 צבע אדום