מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 29°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אוחנה ליועמשי"ת: לפתוח בחקירה פלילית נגד הח"כ

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה דורש מהיועמ"שית לפתוח בחקירה נגד ח"כ גלעד קריב לאחר שהדליף פרוטוקולים חסויים מועדת חוץ וביטחון. קריב: "בכוונתי לפנות ליועמ"שית בבקשה לפתוח בבדיקה מיידית של ההדלפות מקבינט המלחמה"

אוחנה ליועמשי"ת: לפתוח בחקירה פלילית נגד הח"כ
גלעד קריב צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה פנה ליועמ"שית גלי בהרב מיארה כדי שתורה על פתיחת חקירה פלילית נגד ח"כ גלעד קריב (העבודה) בחשד שהדליף חלקים מפרוטוקול דיון מסווג בוועדת החוץ והביטחון.

על פי דיווח ב'חדשות 12', הדיון המדובר התקיים ב-13 ביוני 2023, חודשים לפני האסון, שבו נתן רה"מ נתניהו סקירה ביטחונית לחברי הוועדה.

חה"כ קריב בתגובה: "כל בדיקה בהקשר לדליפת מידע מקבינט המלחמה, קבינט מורחב, דיוני הממשלה וועדות הכנסת היא מבורכת וראויה. ככל שמדובר בבדיקה פוליטית, באכיפה בררנית או בבדיקה שמטרתה להטיל אימה על ח"כים, הרי שזו תיתקל בחומת הפלדה של הדמוקרטיה".

קריב הוסיף: "בכוונתי לפנות ליועמ"שית בבקשה לפתוח בבדיקה מיידית של ההדלפות מקבינט המלחמה על תוכניות תקיפה בלבנון ובעזה שסיכנו את לוחמי צה"ל, במקביל לבדיקה הנוגעת לוועדת החוץ והביטחון. במידת הצורך תוגש עתירה לבג"ץ להורות לשב"כ לחקור את ההדלפות המסכנות את חיי החיילים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום