מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 27°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 27°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מסתמן: השר מהליכוד צפוי לעזוב לניו יורק

תזוזה במערכת הפוליטית ובמפלגת הליכוד. השר אופיר אקוניס צפוי לעזוב את תפקידו במשרד המדע ולהתמנות לקונסול הכללי בניו יורק. במקביל מתנהלים מגעים להארכת כהונת ארדן כשגריר ישראל באו"ם

מסתמן: השר מהליכוד צפוי לעזוב לניו יורק
השר אקוניס עם נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס מ'הליכוד' צפוי לעזוב את תפקידו ולכהן כקונסול ישראל בניו יורק. כך לפי דיווח של ב'חדשות 12'.

תחילה דובר עמו על תפקידים אחרים בארצות הברית, אז מאחר ולא בטוח שהם מתפנים, אקוניס צפוי להישלח לניו יורק. אחת המטרות של המהלך היא להוריד תפקיד שר אחד. השר אופיר אקוניס נמצא כעת בפגישה אצל ראש הממשלה וראש מפלגתו בנימין נתניהו.

השר אופיר אקוניס, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

למשרד המדע צפוי להיכנס יכנס שר או שרה מכהנת ייתכן שזו תהיה גילה גמליאל לעת עתה מכהנת כשרת המודיעין, תפקיד לא משמעותי במיוחד.

במקביל מתנהלים מגעים להארכת כהונה לשגריר באו"ם גלעד ארדן ולאחר מכן (בעוד כשנה) מעבר לוושינגטון במקום השגריר מייק הרצוג שיסיים את תפקידו.

מלשכת אקוניס לא נמסרה תגובה.

יצוין כי אקוניס כיהן בעבר כשגריר ישראל באונסק"ו, בשנים האחרונות עלה שמו כמי שעשוי להתמודד על ראשות העיר תל אביב, מהלך שנגנז לאחר ניתוח הסיכויים ששאפו לאפס מול ראש עיר חזק כמו רון חולדאי שמביס פעם אחר פעם כל מתמודד נגדו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום