מבזקים +
תל אביב 20°c
באר שבע 17°c
חיפה 19°c
ירושלים 15°c
בית שמש 13°c
בני ברק 27°c
אשדוד 19°c
כ"א תשרי התשפ"ה | 23.10.2024
תל אביב 20°c
באר שבע 17°c
חיפה 19°c
ירושלים 15°c
בית שמש 13°c
בני ברק 27°c
אשדוד 19°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

משווים וחוסכים ברכישת סורגים לחלונות

כאשר משווים וחוסכים ברכישת סורגים לחלונות, התוצאה היא אחת – התקנת סורגים או התקנת חלונות במחירים הנכונים ובעזרת אנשי המקצוע המתאימים ביותר. המשיכו לקרוא כדי מצד אחד לחסוך בכיס, ומצד שני, לדייק את קבלת השירות שלכם

משווים וחוסכים ברכישת סורגים לחלונות
אילוסטרציה צילום: pexels

כאשר משווים וחוסכים ברכישת סורגים לחלונות, התוצאה היא אחת – התקנת סורגים או התקנת חלונות במחירים הנכונים ובעזרת אנשי המקצוע המתאימים ביותר. המשיכו לקרוא כדי מצד אחד לחסוך בכיס, ומצד שני, לדייק את קבלת השירות שלכם.

מהי השוואת מחירי סורגים לחלונות?

אם אתם שואלים מהי השוואת מחירי סורגים לחלונות, כנראה שעדיין לא יצא לכם לנסות להוזיל עלויות באמצעות ד"ר גוגל. לפי המלצת הדוקטור, רצוי לערוך השוואת מחירים להתקנת סורגים ולפני רכישת כל מוצר אחר. בימינו ישנם פורטלים אינטרנטיים שכל עיסוקם הוא לאתר עבורכם מתקיני סורגים לפי אזורי מגורים ואזורי שירות, מה שגם יאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בין מתקיני סורגים באזורכם.

3 טיפים לחיסכון בכיס בעת התקנת סורגים

יש בימינו דרכים שונות לרכוש סורגים וכן למצוא אנשי מקצוע עבור התקנתם, אך יש לקחת בחשבון כי סורגים לחלונות מהווים אלמנט-ביטחון בבית. לכן, חשוב למצוא אנשי מקצוע שבאמת אתם יכולים להסתמך עליהם בביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר שלה. בתוך כך, מחיר סורגים לחלונות עשוי להיות יקר, לכן כדאי לנסות להיעזר בטיפים הבאים כדי לחסוך בכיס:

1.   ערכו השוואת מחירים: לפני שאתם מזמינים מתקין סורגים, חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה אנשי מקצוע שונים. שימו לב שההצעות כוללות את כל העלויות הכרוכות, כגון חומרי גלם, עבודה, הובלה והתקנה.

2.   בחרו סורג המתאים: בחרו את סוג הסורג המתאים לכם ביותר מבחינת רמת הביטחון, העיצוב והתקציב.

3.   סורגים משומשים: אם אתם מעוניינים לחסוך בכיס, בהחלט אפשר לשקול התקנת סורגים יד שנייה.

רכישת סורגים באינטרנט וחוזה אחריות

באופן כללי, בין אם מדברים על סורגים או בכלל על מוצרים אחרים, הרכישות האינטרנט כמעט תמיד יותר זולות מאשר רכישות בחנות עצמן. ניתן למצוא סורגים לחלונות למכירה באינטרנט במחירים נמוכים יותר מאשר בחנויות פיזיות, אבל שימו לב שאתם רוכשים את הסורגים מחנות אמינה ומקבלים אחריות על המוצר. כמו כן, בהחלט אפשר לרכוש את הסורגים אצל המתקין עצמו, וגם יש סיכוי שהוא יוכל לעשות לכם מחיר.

בין אם אתם צריכים התקנת סורגים לחלונות הבית או המשרד, זכרו כי הצעת מחיר צריכה להיות מלווה בחוזה התקשרות מולכם אל מול המתקין. לכן, בקשו מהמתקין הצעת מחיר בכתב. זאת, כמובן לאחר שתוודאו כי המתקין מורשה ומבוטח. כך כמובן תוכלו לקבל אחריות על העבודה ועל הסורגים עצמם. בסיכומו של דבר, הכי חשוב לאתר את אנשי המקצוע הנכונים. על מנת לוודא שהעבודה תתבצע על הצד הכי מקצועי שלה, אנחנו ממליצים תמיד לשאול מראש את המתקין את השאלות הביסיות, כמו למשל – האם אתה מכיר את סוג הסורג שאני צריך להתקין? האם אתה מספק אחריות בכתב על העבודה? מה הצפי לסיום ההתקנה? וכו'. כל עוד תשאלו את השאלות הנכונות, תקבלו עבודה לא פחות ממקצועית.

 

 

 

 צבע אדום