מבזקים +
תל אביב 20°c
באר שבע 17°c
חיפה 19°c
ירושלים 15°c
בית שמש 13°c
בני ברק 27°c
אשדוד 19°c
כ"א תשרי התשפ"ה | 23.10.2024
תל אביב 20°c
באר שבע 17°c
חיפה 19°c
ירושלים 15°c
בית שמש 13°c
בני ברק 27°c
אשדוד 19°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

טיפים למציאת ביטוח נסיעות הכי טוב בעבורכם

ישנם לא מעט טיפים למציאת ביטוח נסיעות הכי טוב בעבורכם, שנוכל לתת לכם מבלי לדעת בכלל להיכן אתם מתכננים לטוס. אבל, אם אתם רוצים את הטיפים הכי טובים שיש, צריך לדבר על היעד הספציפי שאליו תטוסו, על סוגי הפעילויות שתיקחו בהן חלק ועוד – המשיכו לקרוא

טיפים למציאת ביטוח נסיעות הכי טוב בעבורכם
אילוסטרציה צילום: pexels

ישנם לא מעט טיפים למציאת ביטוח נסיעות הכי טוב בעבורכם, שנוכל לתת לכם מבלי לדעת בכלל להיכן אתם מתכננים לטוס. אבל, אם אתם רוצים את הטיפים הכי טובים שיש, צריך לדבר על היעד הספציפי שאליו תטוסו, על סוגי הפעילויות שתיקחו בהן חלק ועוד – המשיכו לקרוא.

כמה מילים על מציאת ביטוח נסיעות במחיר נכון

למצוא טיפים למציאת ביטוח נסיעות הכי טוב בעבורכם, זה דבר אחד. אבל, דבר שני ולא פחות חשוב הוא, למצוא את חברת הביטוח הנכונה במחירים הנכונים. לכן, ההמלצה הראשונה שלנו אליכם היא לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל, מה שיכול בפוטנציאל להוזיל את המחירים בעשרות עד מאות שקלים לפעמים. לכן, זכרו כי ביטוח נסיעות לחו"ל עושים דרך גודיי – האתר המוביל בארץ לנושא השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל. לאחר שאתם עורכים השוואת מחירי ביטוח נסיעות, ומקבלים כמה הצעות מחירים, הדרך למציאת חברת הביטוח הנכונה הופכת משמעותית קלה יותר.

צ'ק ליסט מציאת ביטוח נסיעות לחו"ל

אז, איך מוצאים את ביטוח הנסיעות הכי טוב בהתאם לצרכים שלכם, בהתאם לסוג הטיול, המשך שלו ולפי סוגי הפעילויות שתיקחו בהן חלק? נשמע מורכב? לא מאוד, אבל בכל זאת, כדאי להסתייע בטיפים שריכזנו כאן עבורכם. קודם כל, כדאי לשאול את עצמכם את השאלות הבאות, אלו שנופלות בקטגוריית "הגדרת צרכים":

·   לאן אתם טסים, ועד כמה המדינה מהווה סיכון ביטוחי מבחינת חברת הביטוח?

·   למשך כמה זמן אתם טסים?

·   מהן הפעילויות המתוכננות, והאם הן אתגריות?

·   האם יש לכם בעיות בריאותיות קיימות, או שמא העבר הרפואי שלכם כולל כאלו?

·   האם אתם נוסעים עם ילדים, ואם כן, כמה ילדים?

בנוסף לשאלות לעיל, אנחנו ממליצים גם לקחת בחשבון את סכום ההשתתפות העצמית. כידוע, סכום זה הוא בעצם הסכום אשר תצטרכו לשלם בעצמכם במקרה של הפעלת הפוליסה ותביעה.

כדאי להתייעץ עם סוכן ביטוח?

אכן כן, כדאי להתייעץ עם סוכן ביטוח במקרה שאתם לא בטוחים איזה סוג ביטוח נסיעות לחו"ל עליכם לרכוש. סוכן ביטוח יכול לעזור לכם לבחור את הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם, וזאת לאחר שהוא בחן היטב את יעד הטיסה, את משך הטיסה, סוגי הפעילויות שתיקחו בהן חלק במהלך הנסיעה שלכם, הנסיבות הרפואיות אשר מאפיינות את המקרה שלכם וכן הלאה.

וטיפ אחרון מאיתנו, הקפידו תמיד לרכוש את הביטוח מוקדם ככל האפשר. ביטוחים בדקה ה-90 כמעט תמיד עולים יותר, ולכן מומלץ לקחת זאת בחשבון. עוד בנושא העיתוי לרכישת הביטוח, יש להביא בחשבון את העובדה הבאה – בעונת השיא המחירים תמיד יותר גבוהים. לכן, ככל שתרכשו את הביטוח מוקדם יותר, כך יגדל הסיכוי שתקבלו הצעה טובה יותר מחברות הביטוח. ואם עדיין אינכם בטוחים כיצד לרכוש את הביטוח, זה הזמן לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

 

 

 צבע אדום