למה להזמין הובלה דווקא בחורף?

בחורף, בגלל שרוב האנשים הולכים לבצע הובלה בקיץ וכמות ההזמנות הרבה יותר קטנה, אתם יכולים לבחור בקלות את התאריך מבלי להיות לחוצים שאולי הוא ייתפס או שהמובילים יקציבו לכם זמן מסוים

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 11.2.2024 | 09:52

הובלות | צילום: freepik

העונות החזקות ביותר בענף ההובלות הן האביב והקיץ שאז אנשים רבים מסיימים חוזה שכירות ומבצעים מעברי דירה, עם זאת, למעבר דירה בחורף יש המון יתרונות אחרים שלא תראו אותם בקיץ. בכתבה הבאה אנו נסביר למה כדאי להזמין הובלה דווקא בחורף.

מחירים טובים יותר בחורף

יש ענפים שיש בהם עונת שיא ועונת שפל. עונת השפל במעברי דירה היא החורף. אין זה אומר שאין מעברי דירה בעונה הזו, יש, אבל מעט ביחס לקיץ.

מה זה אומר מבחינתכם? שאם אתם בוחרים להזמין שירותי הובלות בכל הארץ בחורף, אתם בסבירות תקבלו מחירים טובים יותר מעונת השיא.

לפעמים המחירים צונחים ב-10-20 אחוזים, שזה המון ויכול לקצץ לכם את המחיר הכללי בכמה מאות שקלים.  

ומי לא רוצה הובלה במחירים טובים יותר? הרי הובלה תמיד תעלה לכם ותהיה עוד סכום נוסף שיש לשלם ולקחת בחשבון מעבר לכל ההוצאות הנלוות שקיימות בזמן מעבר. אז אם אפשר לשלם קצת פחות, מה טוב.

האריזות מתבצעות יותר בקלות

הקיץ מביא עמו גלי חום כבדים ואין מה לעשות, עבודת האריזה מתבצעת עם המון מאמץ וזיעה. בחורף כל החוסר נוחות לא קיים וניתן לארוז בנוחות מבלי להזדקק כל הזמן למזגן פעיל סביבכם.

אין ספק שאנשים שאורזים את ביתם בחורף מבצעים עבודה הרבה פחות מאומצת והרבה יותר רגועה ושלווה.

אם אתם מעוניינים להימנע מהלחצים של אריזות בקיץ, נסו פעם אחת מעבר חורף ותראו את ההבדל המשמעותי.

אין הרבה הובלות במקביל אליכם

עוד יתרון שקיים בחורף ולא קיים בקיץ הוא כמות ההובלות. מי שרוצה לסגור הובלה בזמן הקיץ, יודע שהוא צריך לעשות זאת מראש, אחרת קיים סיכוי שלא יהיה מוביל שיוכל להגיע או שיש הרבה הובלות שמתרחשות במקביל והכל יהיה הרבה יותר לחוץ.

בחורף, בגלל שרוב האנשים הולכים לבצע הובלה בקיץ וכמות ההזמנות הרבה יותר קטנה, אתם יכולים לבחור בקלות את התאריך מבלי להיות לחוצים שאולי הוא ייתפס או שהמובילים יקציבו לכם זמן מסוים.

בחברות מקצועיות כמו הובלות באביב , נערכים היטב לכל עונות השנה. לחורף יש את היתרונות והחסרונות וכך גם לקיץ והם דואגים לאפשר לכל הלקוחות הובלה נעימה ומקצועית בזמנים נוחים, לפעמים גם בשעות הלילה אם יש צורך.

אין סיכוי שיבריזו לכם

הברזות בהובלת דירה זה דבר לא נעים במיוחד, אבל בזמני שיא כמו הקיץ, זה דבר שעשוי להתרחש ואתם עשויים למצוא את עצמכם ללא הובלה בזמן שרציתם.

בחורף אין סיכוי כזה. כמות ההובלות קטנה יותר באופן משמעותי והסיכוי להברזה הוא נמוך. עם זאת, חשוב לומר שגם אם ההובלה שלכם אינה בחורף, אלא בקיץ, חשוב לבצע אותה עם חברה מקצועית שיש לה כמות מובילים גדולה בפריסה ארצית ואין סיכוי להברזות.

ממי ניתן להזמין הובלה בחורף?

חברות הובלה מקצועיות פועלות בכל עונות השנה ובפריסה ארצית. ניתן להזמין מהן הובלות בזמן יחסית קצר ובכל מקום לכל מקום.

לרוב כל מה שצריך זה לבחור עיר ממנה תרצו להזמין הובלה וצוות החברה יצור אתכם קשר ויקבע תאריך ושעה שמתאימים לכם.

חשוב לדעת, בחורף, בגלל שמחשיך יחסית מהר, תמיד עדיף לבצע הובלה בשעות הבוקר, אבל אם אתם לא פנויים בשעות אלו, ודאי תוכלו למצוא זמן אחר שמתאים לשני הצדדים.

על מה לשים דגש בהובלת חורף?

אם בחרתם לנצל את כל היתרונות שקיימים בהובלת חורף, לפני שאתם קובעים הובלה, נסו לראות מה יהיה מזג האוויר באותו יום. יום שמשי ויחסית יבש הוא יום מעולה להובלה ובארצנו הקטנטונת, גם בחורף יש הרבה ימים כאלו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום