הדבר הבא - לימודי אנגלית עם אפליקציית i-fal

אם כן, עבור כל מי שרוצה לשפר את האנגלית שלו, יש מבחר אפשרויות ללימוד באופן מקוון, והפעם נרצה להציג לכם אפליקציה ישראלית מומלצת במיוחד המתאימה למבוגרים אשר רוצים לשפר את כישורי השפה האנגלית שלהם בכיף ובנוחות מרבית דרך הסמארטפון

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 8.2.2024 | 09:25

אילוסטרציה | צילום: freepik

אנגלית היא השפה הבינלאומית החשובה, הנפוצה והשימושית ביותר כיום, אך לא כולם שולטים בשפה ברמה מספקת, ולעיתים זה יכול להפריע בהתקדמות במקום העבודה, בלימודים או באופן כללי מבחינת כישורי חיים.

אם כן, עבור כל מי שרוצה לשפר את האנגלית שלו, יש מבחר אפשרויות ללימוד באופן מקוון, והפעם נרצה להציג לכם אפליקציה ישראלית מומלצת במיוחד המתאימה למבוגרים אשר רוצים לשפר את כישורי השפה האנגלית שלהם בכיף ובנוחות מרבית דרך הסמארטפון.

אפליקציית i-fal פותחה מתוך הבנה כי ישנם צורך ממשי וביקוש רב ללימודי אנגלית עם מורים מקצועיים בעלות נוחה ואטרקטיבית.

המטרה של האפליקציה היא ליצור פלטפורמה עבור תלמידים מכל רחבי העולם בה יוכלו אנגלית בשיעורים פרטיים עם מורה – אחד על אחד, ולשפר באופן משמעותי את כישורי השיח, הקריאה והכתיבה שלהם בשפה האנגלית – תוכלו לראות שיפור בשפה כבר בחודש הראשון!

מה שמבדל את i-fal  מאפליקציות אחרות או מקורסים אחרים אונליין הוא התמורה בעד התשלום שנדרש מכם, עלות שיעורי אנגלית עם מורה פרטי מוצעת במחיר ממוצע של 20 ₪ לשיעור וכוללת  מעטפת נוספת במסגרת השימשו באפליקציה עם עוד כל מיני אפשרויות לימוד.

שיפור אנגלית בלמידה מקוונת

למרות שזה אולי נראה לא סביר לפני כמה שנים, עליית העידן הדיגיטלי הגבירה מאוד את טווח ההגעה והיעילות של חינוך לשוני. לימוד אנגלית אונליין בקורסים שונים או דרך אפליקציות, הוכחה כיעילה ביותר עבור אנשים רבים, שכן מדובר באפיק נוח, זמין ולא יקר.

היתרון המבטיח ביותר של קורסי אנגלית מקוונים הוא תוכנית הלימודים המובנית היטב שלהם בשילוב עם אפשרויות למידה מותאמות אישית. שילוב זה מבטיח כי הלומדים מקבלים כיסוי מקיף של כל ההיבטים של לימוד שפה מדקדוק להגייה. זה גם מאפשר ללומדים להתמקד בתחומים שהם מוצאים מאתגרים, ובכך להוביל לשיפור הוליסטי.

קורסי אנגלית מקוונים מאפשרים ללומדים ללמוד בקצב שלהם, חירות שלעתים קרובות אינה זמינה במסגרות כיתה מסורתיות. תרגילים אינטראקטיביים ומפגשי תרגול לשפר עוד יותר את חוויית הלמידה, מה שהופך את לימוד השפה מרתק ומהנה. קורסים אלה משלבים גם משאבי מולטימדיה המשאירים את הלומד מעוניין ומעורב.

פלטפורמות מקוונות מאפשרות אינטראקציה ושיתוף פעולה קלים בין עמיתים, ומקלות על תרגול שפה עם עמיתים ברמות מיומנות דומות. כפי שניתן לראות, עם היווצרותם של אפיקי למידה שונים ברשת בעצם נוצר מצב בו ניתן לעקוף אילוצים לוגיסטיים כאלה ואחרים שנלוות שיטות למידה סטנדרטיות, ועתה יש פתרון יעיל, גמיש וחסכוני ללימוד אנגלית, במיוחד לאנשים עסוקים.

יתרונות ללימודי אנגלית

אנגלית היא השפה העיקרית של עולם העסקים והאקדמיה. גם בעבור מבוגרים, שליטה בשפה האנגלית מציעה שפע של הטבות כי הם הכרחיים כיום.

אחד היתרונות המשמעותיים של לימוד אנגלית הוא היכולת לתקשר בכל מקום בעולם ועם כל אחד. שליטה בשפה האנגלית שוברת מחסומים, מסייעת לטפח מערכות יחסים ומקדמת משא ומתן ברמה המקצועית.

שליטה באנגלית תעזור לכם להתקדם במקום העבודה, להתקדם למשרות נחשקות ורווחיות יותר, ואף להיכנס לזירת שוק העבודה הבינלאומי.

רכישת שפה חדשה, במיוחד אנגלית, מעצימה מאוד, מעניקה תחושת הישג ומגבירה את הביטחון העצמי. הבעת מחשבות ורעיונות באנגלית נותנת כלים לניהול שיח אינטלקטואלי ומעשירה את הנוכחות החברתית.

לסיכום, ללימוד יש אנגלית יתרונות רבים, וכשזה נעשה דרך אפליקציה עם מורה פרטי בעלות כל כך נמוכה לשיעור, באמת שמתבטלים כל לבטים האם כדאי להתחיל ללמוד או לא.  אל תהססו ובחרו לסגל לעצמכם את השפה המדוברת ביותר בעולם. חיזוק השפה האנגלית רק ייטיב עמכם, ובלמידה דרך האפליקציה הדרך לשיפור האנגלית שלכם תהיה גם נוחה, מהנה ומשתלמת. 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום