5 מוצרים שסלון צריך בחורף

אין ספק כי עונת החורף הקרה, הגשומה והסוערת, גורמת לכולנו לרצות להתחמם בתוך הבית שלנו, בלי לצאת ממנו יותר מדי. זה בדיוק הזמן להפוך את חדר הסלון הביתי שלנו, לחדר נעים, מפנק וחמים ולשהות בו בנוחות, בכל שעה שרק רוצים ביממה. כיצד נהפוך אותו לחלל כזה? הנה כמה מוצרים שכדאי לשלב

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 7.2.2024 | 08:18

אילוסטרציה | צילום: freepik

עונת החורף היא עונה שבה כל אדם אוהב להתכנס בביתו ולהרגיש את החמימות שהוא מציע לו. לכן אין ספק שדווקא בעונה זאת, כדאי וחשוב לעשות את כל מה שניתן בכדי להפוך את חדר הסלון, שהוא החלל המרכזי ביותר בבית שבו שוהים לא מעט במהלך היום, לחלל נעים, דקורטיבי, חמים ומפנק. עיצוב חדר הסלון לקראת עונת החורף, חייב להתבסס על כמה מוצרים שלא כדאי לוותר עליהם. אם אתם שואלים את עצמכם איזה מוצרים כדאי לכם להוסיף לחלל הסלון שלכם על מנת שהוא יהיה חמים, נעים ומפנק, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

איך תכינו את הסלון שלכם לחורף?

אין ספק כי עונת החורף הקרה, הגשומה והסוערת, גורמת לכולנו לרצות להתחמם בתוך הבית שלנו, בלי לצאת ממנו יותר מדי. זה בדיוק הזמן להפוך את חדר הסלון הביתי שלנו, לחדר נעים, מפנק וחמים ולשהות בו בנוחות, בכל שעה שרק רוצים ביממה. כיצד נהפוך אותו לחלל כזה? הנה כמה מוצרים שכדאי לשלב:

שטיחים

שטיחים לסלון ללא ספק מהווים את המוצר הבסיסי ביותר בעונת החורף. מעבר לעובדה שהשטיח יוצר אווירה חמימה ונעימה בסלון, הוא גם מאפשר לדרוך עליו בכל פעם ולא על הרצפה הקרה. סלון הוא חובה בכל סלון שמתיימר להיות חלל נעים וחמים יותר. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של שטיחים, אשר מהם כדאי לבחור שטיח שמתאים לחדר הסלון מבחינת העיצוב שלו, מבחינת הצבעים שלו, מבחינת חומר הגלם שממנו הוא עשוי ועוד. המטרה היא לבחור בשטיח מפנק באמת, אשר יהיה תואם לעיצוב של חדר הסלון שלכם, לגודל החלל ועוד. כמובן שכדאי לבחור בשטיח שיהיה לכם נעים לדרוך עליו. כדאי שהוא יהיה רך. גם תחזוקה מהווה דבר חשוב ביותר וכדאי לבחור בשטיח לחדר הסלון, אשר יאפשר לכם לנקות אותו

נרות

אם אתם מעוניינים ליצור אווירה חמימה ורומנטית בחדר הסלון של ביתכם בעונת החורף, אין כמו נרות דקורטיביים שגם אפשר להדליק. נרות ניתן למצוא כיום במגוון גדלים, סגנונות וצבעים. הדלקה של נרות משרה אווירה נינוחה ונעימה וכן, הם מפיצים ריח נעים. אם בא לכם לשדרג את חדר הסלון שלכם דווקא בעונת החורף, אין כמו נרות.

שמיכות וכירבוליות

מה יותר נוח משמיכות מפנקות וכירבוליות על הספה בסלון שלכם? אין ספק שהרבה יותר כיף לשבת בחדר הסלון מכורבלים עם שמיכה נעימה או כירבולית ולכן, כדאי לרכוש כמה כאלה ולפזר אותן על הספות, על הכורסא או בכל מקום אחר שיאפשר לכם להנות מהן.

מפזרי חום

אם אתם לא רוצים להפעיל את המזגן כי הוא מייבש את האוויר, אין כמו שילוב של מפזרי חום איכותיים ובטיחותיים לשימוש בכל רחבי החדר. מעבר לעובדה שכיום ניתן למצוא מפזרי חום שיתרמו גם לעיצוב של החדר שכן, המראה שלהם מרשים ומיוחד, הרי שהחימום שהם מפיצים הופך כל חדר לנעים וחמים

הדום וכורסאות

רוצים להפוך את הסלון שכם לחדר נוח ומפנק דווקא בעונת החורף? מעבר למערכת ישיבה רגילה, אתם תמיד יכולים לשלב כורסאות נוחות וכן הדום לרגליים שיציע לכם את הנוחות והפינוק המקסימליים בחדר הסלון שלכם.

תאורה

אין ספק שתאורה יכולה ליצור אווירה בכל סלון באשר הוא. אם מתחשק לכם ליצור אווירה מיוחדת בסלון שלכם ולתרום לחמימות שבו, אפשר לשלב גופי תאורה דקורטיביים, תאורה מיוחדת ועוד.

אם אתם מחפשים שטיחים מיוחדים בכדי להעניק לביתכם את המראה החורפי המושלם ואת האווירה החמימה והנעימה ביותר, כדאי שתכירו את השטיחים המיוחדים של קרפטים.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום