טראמפ תקף את ביידן: "אנו על סף מלחמת עולם שלישית"

הנשיא לשעבר טראמפ ומי שככל הנראה יתמודד מול בייידן בסוף השנה, הגיב בחריפות על מותם של שלושת החיילים האמריקנים בירדן על ידי מיליציות איראניות: "המדינה שלנו לא יכולה לשרוד עם ג'ו ביידן כמפקד הצבא"

ישראל לפקוביץ | חדשות בעולם 28.1.2024 | 22:19

אימוני החות'ים נגד מטרות אמריקאיות וישראליות | צילום: דוברות החות'ים

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מאשים את הנשיא ג'ו ביידן במתקפה נגד חיילי ארה"ב בירדן שם נהרגו שלושה ונפצע עשרות אחרים, ואומר שזה "לעולם לא היה קורה" אם הוא עדיין היה נשיא.

טראמפ כתב ברשת החברתית שלו: "מתקפת המל"טים על מתקן צבאי אמריקאי בירדן, שהרגה 3 חיילים אמריקאים, ופצעה רבים נוספים, מסמנת יום נורא לאמריקה, הערכה עמוקה ביותר מגיעה למשפחות של החיילים האמיצים שאיבדנו. אני מבקש מכל האמריקאים להצטרף אליי להתפלל עבור אלה שנפצעו".

עוד כתב: "המתקפה החצופה הזו על ארצות הברית היא עוד תוצאה מחרידה וטרגית של חולשתו וכניעתו של ג'ו ביידן. הודות למדיניות הלחץ המקסימלי שלי, המשטר האיראני בקושי הצליח לגרוף דולרים כדי לממן את נציגי הטרור שלהם. ואז ג'ו ביידן נכנס ונתן לאיראן מיליארדי דולרים, שבהם השתמש המשטר כדי להפיץ שפיכות דמים וקטל ברחבי המזרח התיכון. המתקפה הזו לעולם לא הייתה מתרחשת לו הייתי נשיא, אין סיכוי - בדיוק כמו שהמתקפה של חמאס על ישראל בגיבוי איראן לעולם לא הייתה מתרחשת, וגם המלחמה באוקראינה לעולם לא הייתה מתרחשת".

לסיום כתב: "היה צריך להיות לנו שלום בכל העולם, ובמקום זה אנו על סף מלחמת עולם שלישית. המדינה שלנו לא יכולה לשרוד עם ג'ו ביידן כמפקד העליון".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום