שינפלד תיירות: לטוס בפסח לחו"ל ולהרגיש בטוחים, למרות המצב

בימים לחוצים אלו, רבים שוקלים האם נבון להזמין חופשת פסח בחו"ל. מה אם החופשה תבוטל בגלל המצב הביטחוני? האם בית המלון אחראי לשלומם של תיירים ישראלים? ואיך נוכל לחוות אווירה נינוחה בתקופה כל כך מורכבת?

יוסף אור | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 28.1.2024 | 10:26

שינפלד תיירות | צילום: ישי ירושלמי

מומלץ לבחור מלון עם אמצעי הגנה קפדניים לישראלים: בימי מלחמה, אנו חשים פגיעים יותר והצורך להרגיש מוגנים ובטוחים הופך להכרחי. לפיכך, ברור שאם אנו שוקלים חופשה כשרה בעיתות אלו, קריטי להתמקד באמצעי המיגון של המלון שבו נבחר להתארח. 

חברת שינפלד תיירות בחרה בקפידה את מלון שרתון רודוס, אחד מבתי המלון המאובטחים ביותר לישראלים בעולם. מלון כשר זה שוכן בפינה שקטה ובודדה, מוקף חומה גבוהה ואטומה לחלוטין. הדבר מעניק לאורחים תחושת ניתוק מוחלט מהסביבה החיצונית ומקנה להם הרגשת ביטחון ורוגע. 

בנוסף, במלון מוצב צוות שמירה ואבטחה איכותי לאורך כל שעות היממה. הצוות עורך סיורי אבטחה תדירים במתחם ובסביבתו, ושומר על אורחי המלון. נוכחות הצוות מעניקה לישראלים תחושת ביטחון מוחלטת, בידיעה שגורמי אבטחה מקצועיים ומיומנים שומרים על ביטחונם. 

אמצעי האבטחה וההגנה של מלון שרתון רודוס מאפשרים לאורחים הישראלים לנשום לרווחה, להרגיש מוגנים לחלוטין וליהנות מחופשה שקטה ובטוחה.

לנסוע רק עם חברה המספקת ביטחון פיננסי במקרה של ביטול חופשה

הגנה כספית היא גורם מכריע בהחלטה על נופש כשר בימי לחימה. רבים חוששים שהטיול יבוטל בעקבות הסלמת המצב הביטחוני, והם יאלצו להפסיד את השקעתם הכספית.

לשמחתם של נוסעים רבים, חברת שינפלד מעניקה ביטחון מוחלט במקרה של ביטול עקב מלחמה. החברה מתחייבת להשבת כספים מלאה ומיידית, ללא שאלות או תנאים מגבילים. מדיניות זו מעניקה ללקוחות תחושת ביטחון, ומאפשרת להם לתכנן את הנופש ללא דאגה. הם יודעים שההשקעה הכספית שלהם מוגנת, ושהכסף יוחזר במלואו בעת הצורך. 

הרשו לנו להזכיר, שחלפו בקושי שלוש שנים מאז תקופת הקורונה, כאשר טיולים רבים בוטלו. גם אז, חברת שינפלד עמדה במדיניות זו והשיבה כספים ללקוחותיה, וזכתה להערכה רבה על כך.

מנכ"ל החברה | צילום: ישי ירושלמי

אל תיקחו סיכון – טוסו לנופש שמאות לקוחות כבר היו ונהנו

מאות ישראלים כבר בילו בחופשות עם שינפלד בפסח במלון שרתון וחזרו עם חיוך רחב. הסיבה לשביעות הרצון ברורה - חברת שינפלד דואגת לחוויה מושלמת בכל קנה מידה.

כבר מרגע הכניסה לחדר האוכל המרשים, טעמים וריחות של מטבח יהודי מציפים אתכם. מעל ל-100 שפים וטבחים מובילים יגיעו בטיסה ייעודית מישראל לפני החג כדי להכין מגוון מנות פסח מהנות ומשביעות שיותירו אתכם שבעי רצון. הכל כמובן כשר למהדרין ללא חשש.

וזה לא הכל - הבידור והפעילויות מגוונים ובלתי נפסקים! אומנים מופיעים מדי ערב, מדריכי טיולים לוקחים אתכם לסיורים באי רודוס המדהים, ויש אפילו סדנאות יצירה לילדים. 

ואולי החשוב ביותר הוא השירות האישי והאדיב של צוות הנהלת שינפלד תיירות שנמצאים אתכם במלון ותמיד שמחים לעזור.

לסיכום, אם אתם שוקלים נסיעה לחו"ל לפסח בימי מלחמה, הבחירה הנכונה היא מלון שרתון רודוס עם שינפלד תיירות – כך תזכו לחופשה בטוחה ונהדרת, עם הגנה מלאה על השקעתכם.

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום