עימות ברשת: "אנשים מסוגך אפילו בגהנום יסרבו לקבל"

יועץ התקשורת הימני יצא נגד יועץ מטה משפחות החטופים ואמר כי "אין אדם שפגע בשחרור החטופים יותר מרונן צור שהפך את נושא החטופים לפסטיבל פוליטי שמעלה את מחירם כל יום?! סינואוור מרוצה כמובן" | רונן צור לא נשאר חייב ותקף בחזרה

קובי עוזיאלי | תקשורת 28.1.2024 | 07:44

ברל'ה קרומבי ורונן צור | צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

היועץ והאסטרטג הימני ברל'ה קרומבי כתב ברשת X: "האם יש אדם שפגע בשחרור החטופים יותר מרונן צור שהפך את נושא החטופים לפסטיבל פוליטי שמעלה את מחירם כל יום?! סינואוור מרוצה כמובן. הוא לא צריך לבקש "כולם תמורת כולם" כשרונן צור עושה את זה בשבילו. ועוד עם קמפיין בעשרות מליוני שקלים".

יועץ מטה משפחות החטופים רונן צור הגיב לו: "ברהלה. אני חושב שלא שמת לב: סינוואר לא מרוצה מהקריאה לשחרור החטופים. סינוואר מרוצה ממי שנתן לו שטיח אדום לחטוף ולרצוח אותם. מציע שבעת הזו תשתוק. אנשים מסוגך אפילו בגהנום יסרבו לקבל. יש גבול לרוע שהם יסכימו להכניס לשם".

אחרי הרחקתם של מספר משפחות חטופים שהגיעו להפגין מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה, מטה משפחות החטופים הודיע אמש כי "אם לא תופסק הרחקת משפחות החטופים מביתו של ראש הממשלה בקיסריה, בשבת הבאה נקיים את העצרת המרכזית, בהשתתפות עשרות אלפי אזרחים, בקיסריה".

בהודעת המטה נמסר כי "בני המשפחות דורשים לאפשר להם לזעוק בסמוך לביתו של ראש הממשלה. כמו כן, המשפחות קוראות לראש הממשלה לצאת מביתו, לשוחח עם בני המשפחות ולספק תשובות בנוגע לגורל יקיריהם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום