מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
כ"ב אלול התשפ"ד | 25.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הותקף מסלול תעופה של חיזבאללה | כטב"מים נפלו באצבע הגליל

המתיחות בגבול הצפוני: שני כטב"מים של ארגון הטרור חיזבאללה נפלו סמוך לכפר בלום באצבע הגליל | אחרי ארבעה ימים של שקט: אזעקה נשמעה בעוטף עזה | צה"ל ממשיך להילחם בעזה: הלוחמים פשטו על אתרים של חמאס, עשרות מחבלים חוסלו | העדכונים והדיווחים מהשטח

הותקף מסלול תעופה של חיזבאללה | כטב"מים נפלו באצבע הגליל
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל ממשיכים להילחם במרחב חאן יונס וביממה האחרונה פשטו על אתרים צבאיים וחיסלו עשרות מחבלים. הבוקר נשמעו פיצוצים באזור הגליל ועמק החולה. בצה"ל אישרו - מדובר בשני כטב"מים של חיזבאללה שנפלו סמוך לכפר בלום. לראשונה מזה ארבעה ימים: אזעקה נשמעה בקיבוץ נתיב העשרה שבעוטף עזה.

עדכונים שוטפים:

18:20 - גלנט: "למעלה מ-100 מחבלים שעלו מהמנהרות נעצרו או הסגירו עצמם ביומיים האחרונים".

18:10 - טנקים של צה"ל תקפו בשעה האחרונה שתי תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב טיר חרפא ובמרחב עייתה א-שעב. מטוס קרב של צה"ל תקף תשתית טרור נוספת של הארגון במרחב כפר כילא ועמדת תצפית של הארגון במרחב בליידא.

17:50 - לשכת ראש הממשלה: "בניגוד לפרסום ב'הארץ', לא התקיימה שום התייעצות בין לשכת ראש הממשלה לצנזור טרם פרסום ההקלטות מפגישת ראש הממשלה עם נציגי משפחות החטופים".

16:30 - דיווח: ארה"ב הזהירה בסתר את איראן מפני מתקפת דאע"ש בתחילת החודש.

15:10 - דובר צה"ל מעדכן כי "מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר שורת מטרות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב צור ובמע'ירה שבשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו מבנים ואתרים צבאיים בשימוש היחידה האווירית של ארגון הטרור חיזבאללה. באחד האתרים, נמצא מסלול תעופה צבאי ותשתיות צבאיות המשמשות את הארגון להכוונת טרור לעורף מדינת ישראל".

15:00 - דיווחים בלבנון: צה"ל תקף מספר פעמים באזור אל-ג'בור בדרום לבנון.

14:40 - ראש הממשלה נתניהו בנטיעות באוגדת עזה: "אני אומר בצורה הכי ברורה - אין תחליף להעמקת שורשינו ואין תחליף לניצחון מוחלט על אויבנו".

13:00 - אחרי שאתמול הצליחו לראשונה מתחילת המלחמה לחסום את מעבר כרם שלום למעבר סחורות לעזה במשך שעות, גם כעת מעבר המשאיות נחסם, ע"י משפחות החטופים ותנועת צו 9 - "אף סיוע לחמאס לא יעבור עד שאחרון החטופים חוזר"

12:00 - כוחות הביטחון עצרו הלילה מבוקשים והשמידו מטענים בג'נין | מתחילת המלחמה נעצרו כ-2,700 מבוקשים ביהודה ושומרון, יותר מ-1,300 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס (כאן).

11:30 - כוחות צה"ל חיסלו לפני שעה קלה את וסאם ח'שאן, פעיל הזרוע הצבאית חמאס בכפר ביר אלבאשא בדרום ג'נין. ח'שאן התבצר בביתו וסירב להסגיר את עצמו ולבסוף כאמור נהרג מירי הכוחות הישראלים (אבו עלי).

11:00 - צה"ל מאשר: שתי מטרות אוויריות עוינות חצו לפני זמן קצר משטח לבנון ונפלו בשטח ישראל סמוך לכפר בלום. 

10:42 - אחרי ארבעה ימים: אזעקה בעוטף עזה | דיווח על פיצוצים בעמק החולה

10:00 - צה"ל: כוחות אוגדה 98 פשטו על אתרים צבאיים וחיסלו עשרות מחבלים במרחב חאן יונס

09:04 - דובר צה"ל: בהמשך לדיווחים על זיהוי חשוד במרחב חניתה שבגבול לבנון, לאחר סריקות של כוחות צה"ל במרחב הוסר החשש לחדירה.

08:18 - חשד לחדירת מחבלים בגליל המערבי: צירים נחסמו, תושבים התבקשו להסתגר בבתים

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום