מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
כ"ב אלול התשפ"ד | 25.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

צרפת קיבלה שבעה ילדים פלסטינים לטיפול רפואי

צרפת קיבלה שבעה ילדים פלסטינים לטיפול רפואי. זוהי הפעם השנייה, אחרי שבסוף דצמבר היא קיבלה שניים. משרד החוץ הצרפתי: "צרפת נותרה מודאגת מאוד מהמצב ההומניטרי בעזה"

צרפת קיבלה שבעה ילדים פלסטינים לטיפול רפואי
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

שבעה ילדים פלסטינים פצועים מרצועת עזה הגיעו לצרפת אתמול לקבלת טיפול רפואי, כך מסר משרד החוץ הצרפתי. זהו הפינוי השני מסוגו לצרפת, זאת לאחר שהגיעו שני ילדים פלסטינים ב-28 בדצמבר.

"צרפת נותרה מודאגת מאוד מהמצב ההומניטרי בעזה, שם מחסור במזון, מי שתייה ותרופות חושף במשך מספר שבועות את האוכלוסייה האזרחית למשבר בריאות ומזון חמור מאוד", מסר משרד החוץ.

"עלינו לפעול באופן מיידי להפסקת אש מתמשכת, אשר לבדה יכולה לשים קץ לסבל של האוכלוסייה האזרחית בעזה", הוסיפו בהודעה.

יצויין כי בעצרת 100 הימים בכיכר החטופים בתל אביב, הוקרן נאום מצולם של נשיא צרפת עמנואל מקרון על ידי מטה משפחות החטופים. בסרטון מקרון מתחייב לעשות הכל למען החזרת החטופים, ומתייחס ספציפית לחטופים עם אזרחות צרפתית.

מקרון אמר: "חלפו מאה ימים, איתן, ארז, סהר ומיה חזרו אלינו, אבל אנחנו מבכים את מותו של אליה שנרצח על ידי חוטפיו בעזה, האומה הצרפתית נחושה שאוהד ועופר יחזרו אל ילדיהם ששוחררו, שאוריון ישוחרר, שכל חטופי מתקפות הטרור מה-7 באוקטובר ישוחררו, צרפת אינה נוטשת את ילדיה, לכן יש לחזור ולחדש שוב ושוב את המשא ומתן לשחרורם".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום