מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אחרי שבע שעות: המפגינים הפסיקו לחסום את מעבר כרם שלום

מפגינים מתנועת "צו 9" עזבו את מעבר כרם שלום אחרי שבע שעות בהן חסמו את מעבר משאיות הסיוע ההומניטרי לעזה רצועת עזה. בין המפגינים: נציגי משפחות חטופים ואנשי מילואים ששוחררו

אחרי שבע שעות: המפגינים הפסיקו לחסום את מעבר כרם שלום
מעבר כרם שלום צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

אחרי שבע שעות: משפחות חללי צה"ל, נציגי משפחות חטופים ואנשי מילואים ששוחררו משירות עזבו את מעבר כרם שלום - אחרי שחסמו את מעבר משאיות הסיוע ההומניטרי מלהיכנס לעזה. בעקבות החסימה נכנסו לעזה תשע משאיות סיוע בלבד.

חנה גיאת, חברת המטה "אמהות הלוחמים" שהשתתפה בחסימה אמרה ל"מקור ראשון כי "כל סיוע לחמאס צריך להיות מותנה בהחזרת החטופים ופירוק חמאס מנשק".

"אנחנו כאן כדי לחסום את הציר הלוגיסטי של החמאס ולא לאפשר הכנסת סיוע לחמאס ללא תמורה. כל סיוע לחמאס צריך להיות מותנה בהחזרת החטופים ופירוק חמאס מנשקו. אנחנו כאן כדי לסייע לבנינו הלוחמים בעזה לנצח", הוסיפה.

צופית ליבמן, גיסתו של אליקים ליבמן שנחטף לרצועת עזה, אמרה במעבר ל"ווינט": "הגעתי לכאן כדי למחות על העוול הנורא שהחטופים מקבלים חצי פיתה ביום במקרה הטוב. אנחנו אפילו לא יודעים אם אליקים שלנו בחיים".

"אנחנו מאמינים ומקווים שהוא בחיים, אבל לא קיבלנו שום אינדיקציות עליו - ולעומת זאת מחבלי חמאס והאזרחים שמחפים על הפשע ולא נותנים שום מידע על החטופים מקבלים שיירות של משאיות עם אוכל, ציוד ותרופות. נמשיך להגיע לכאן עד שהחטופים שלנו יחזרו הביתה", אמרה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום