לעבדה - הרבה מעבר ללימודים!

רשמים מאירוע פתיחת קורס 'מנהל עבודה בבניין' במכון להכשרה שע"י 'לעבדה' // על המעטפת העשירה שמקבלים התלמידים במכון // ומהן השאיפות לעתיד?

אליקים דהן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 18.1.2024 | 08:23

צילום: יח"צ לעבדה

במכון להכשרה שע"י עמותת 'לעבדה' נפתח השבוע (ב') באופן רשמי קורס 'מנהל עבודה בבניין' לגברים - סמסטר חורף, כש-27 תלמידים חרדיים בגילאי 23 - 40, התייצבו בהתרגשות ליומם הראשון בכיתת הלימודים.

יום הלימודים הראשון נפתח בשיעור חגיגי. בפתחו נשאו דברים מר אברהם להב, נציג התאחדות הקבלנים ולאחריו נציג עמותת צורים שבירכו את התלמידים והעשירו אותם בידע מקצועי להמשך דרכם.
לאחר מכן עלה לדבר מנכ"ל עמותת 'לעבדה' יעקב פרבר. בדבריו הציב את השאיפה והיעד הבא של 'לעבדה' - להגיע למצב בו לכל מנהל עבודה יהיו עוזרי בטיחות, מהנדסים, חשמלאים וכו' מהציבור החרדי, בוגרי הכשרה מקצועית.

כיאה למכון שחרט על דגלו את הדאגה לצרכי התלמידים בראש ובראשונה, ב'לעבדה' מספקים לכל תלמיד מעטפת לימודים עשירה ומרחיבה את הדעת, הכוללת תשלום מלגות קיום נדיבות לזכאים, הענקת כישורים רכים, ביצוע השמה מקצועית כחלק מתכנית הלימודים וליווי מלא לתלמידים ולמעסיק בתקופת הלימודים והעבודה.

לסיום, סיכם לנו את היום בסיפוק יעקב פרבר מנכ"ל 'לעבדה': "אני גאה ונרגש לפתוח את יומו הראשון של הקורס. בסופו של דבר כלל התלמידים שהגיעו הנה הינם בעלי ניסיון ניהולי, ואני סמוך ובטוח שהקורס הזה יעניק להם את הכלים הטובים ביותר להצליח בתחום ניהול הבניין ולכבוש את המשרות הנחשקות והמתגמלות בענף."

צילום: יח"צ לעבדה
צילום: יח"צ לעבדה

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום