מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

החטופה שהסעירה את העולם: חמאס מפרסם סרטון חדש

ארגון הטרור חמאס ממשיך בטרור הפסיכולוגי ופירסם סרטון חדש בו נראים החטופים נועה ארגמני, איתי סבירסקי ויוסי שרעבי. מוקדם יותר אמר דובר החמאס אבו עוביידה כי "משא ומתן על עסקת חטופים לפני הפסקת אש היא חסרת משמעות"

החטופה שהסעירה את העולם: חמאס מפרסם סרטון חדש
אחד החטופים צילום: חמאס

חמאס פרסם הערב סרטון בו נראים שלושה חטופים: נועה ארגמני, איתי סבירסקי ויוסי שרעבי. סרטון זה מגיע שעתיים בלבד אחרי נעילת העצרת לציון 100 ימים למלחמה - וניתן להניח כי העיתוי מכוון.

מוקדם יותר היום אמרה ליאורה ארגמני, אמה של נועה, החולה במחלה סופנית ל"ע, בעצרת למען החטופים בתל אביב: "אני מקווה שאספיק לראות אותה לפני יומי האחרון. נועה נחטפה ב-7 באוקטובר. נועה נמצאת בשבי חמאס כבר 100 ימים ואני לא מבינה איך זה יכול להיות, איך היא עדיין שם. רוצה להגיד תודה לעם ישראל, העזרה שלכם מחממת לי את הלב".

עם זאת ראוי לציין כי לא ניתן להסיק מהסרטון את מצבם של שלושת החטופים, שכן יתכן ומדובר בתיעוד ישן שהוחזק לעת הצורך בשביל הטרור הפסיכולוגי. 

היום נשא דובר הזרוע הצבאית של חמאס "אבו עוביידה" הצהרה מצולמת ראשונה מזה שבועות רבים, בה הדגיש את עמדת החמאס לפיה "משא ומתן על עסקת חטופים לפני הפסקת אש היא חסרת משמעות".

לפני כשבועיים פירסם ערוץ הטלוויזיה "אל-ג'זירה" סרטון שפירסם חמאס, בו נראים החטופים יותם חיים, אלון שמריז וסאמר טלאלקה שנהרגו בטעות על ידי כוחות צה"ל בס'געייה לפני כשלושה שבועות. יחד איתם נראה בסרטון גם צחי עידן (49) מקיבוץ נחל עוז, שנחטף במהלך המתקפה הרצחנית בשמחת תורה לרצועת עזה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום