מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תושבי עזה על מנהיגי חמאס: "שאללה ימיט עליהם אסון"

תושבי רצועת עזה על מנהיגי חמאס: "הם כולם שם בחו"ל יושבים בבתי מלון". שיחות תושבים עם קציני יחידת 504 באגף המודיעין. "אללה יקלל אותם. יקלל אותם ואת מי שבחר בהם. נעליים בני נעליים"

תושבי עזה על מנהיגי חמאס: "שאללה ימיט עליהם אסון"
חאלד משעל ואיסמעיל הנייה צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90

שיחות נוספות של תושבי רצועת עזה עם קציני יחידת 504 באגף המודיעין נחשפות. תושבי רצועת עזה על מנהיגי חמאס: "הם כולם שם בחו"ל יושבים בבתי מלון". בשיחות, ציינו האזרחים כי הם מעוניינים שצה"ל ימשיך את לחימתו בחמאס ויביא להבסת הארגון ופירוקו מכוחו.

מתחילת הלחימה התושבים העזתים, מביעים את הכעס והתסכול הרב על ארגון הטרור חמאס, אשר פוגע קשות באוכלוסייה האזרחית בעזה. בשיחות, ציינו האזרחים כי הם מעוניינים שצה"ל ימשיך את לחימתו בחמאס ויביא להבסת הארגון ופירוקו מכוחו.

"אנשי החמאס בחו"ל, יושבים בבתי מלון – תהרגו אותם. אנחנו יושבים לבד, אכלנו אותה, הכל נהרס. מנהיגי הארגון מנצלים את הכוח שלהם עלינו", כך אמרו תושבי עזה.

בשיחה אחד התושבים ואמר, "תודיע למנהיגים שלכם, אנשי חמאס בחו"ל, מחוץ לפלסטין, תדפקו אותם מחוץ לפלסטין, תהרגו אותם. אני אומר לך בשם העם. אני יושב לבד, אכלתי אותה. הכל נהרס".

בשיחה נוספת אמר תושב כי "שומע מה אומרים האנשים סביב, שאללה ישמור אותנו ממך חמאס. אללה יקלל אותם. יקלל אותם ואת מי שבחר בהם. נעליים בני נעליים. הרסו אותנו, החזירו אותנו 100 שנה לאחרון, שאללה ימיט עליהם אסון".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום