נתניהו: "מדינת ישראל מואשמת ברצח עם בשעה שהיא נלחמת בו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בחריפות את הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג ואמר: "היום שוב ראינו עולם הפוך". נתניהו הוסיף: "איפה הייתה דרום אפריקה כשמיליוני בני אדם נרצחו ונעקרו מבתיהם בסוריה ובתימן"

אברהם פריינד | מדיני 11.1.2024 | 18:28

נתניהו בישיבת הממשלה | צילום: Miriam Alster/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (חמישי) את הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג לאחר שהסתיים היום הראשון של הדיון ואמר כי זו חוצפה.

"אנחנו נלחמים במחבלים, ואנחנו נלחמים בשקרים", אמר נתניהו והוסיף, "היום שוב ראינו "עולם הפוך" - מדינת ישראל מואשמת ברצח עם בשעה שהיא נלחמת ברצח עם.

ישראל נלחמת נגד מחבלים רצחניים שביצעו פשעים איומים נגד האנושות: הם טבחו, הם שרפו ילדים, נשים, קשישים, צעירים, צעירות".

נתניהו הוסיף ותקף: "ארגון טרור שביצע את הפשע הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה, ועכשיו יש מי שבא להגן עליו בשם השואה. איזו חוצפה. עולם הפוך.

ודווקא צה״ל, הצבא המוסרי ביותר בעולם, שעושה הכל כדי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים, הוא מואשם על ידי נציגי המפלצות ב"רצח עם". הצביעות של דרום אפריקה זועקת לשמיים".

ראש הממשלה תהה: "איפה הייתה דרום אפריקה כשמיליוני בני אדם נרצחו ונעקרו מבתיהם בסוריה ובתימן, ועל ידי מי? על ידי השותפים של החמאס. עולם הפוך. איפה הייתם?

אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים - אנחנו נמשיך להילחם במחבלים, אנחנו נמשיך להדוף את השקרים, אנחנו נמשיך לשמור על זכותנו הצודקת להגן על עצמנו ולהבטיח את עתידנו - עד לניצחון המוחלט", כך נתניהו.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום