הכנסת תקצץ למעלה מ-120 מיליון ש"ח מתקציבה

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הודיע היום לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' כי הכנסת תקצץ סכום של 121 מיליוני ש"ח מתקציבה לשנת 2024 לטובת המאמץ המלחמתי, אשר יצטרפו לקיצוץ בסך 80 מיליוני ש"ח שכבר קרה עם תחילת המלחמה, ובסה"כ 201 מיליוני ש"ח

יענקי פרבר | פוליטי 10.1.2024 | 14:04

מליאת הכנסת | צילום: צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה הודיע היום (רביעי) לשר בצלאל סמוטריץ' כי החליט לקצץ סכום של 121 מיליוני ש"ח מתקציב הכנסת לשנת 2024, אשר יועברו לאוצר המדינה לטובת המאמץ המלחמתי.

יצוין כי קיצוץ זה של 121 מיליוני ש"ח, מצטרף לקיצוץ קודם עליו החליט יו״ר הכנסת על סך 80 מיליוני ש״ח אשר בוצע בחודש נובמבר. סך הקיצוצים הכולל מתקציב הכנסת מתחילת המלחמה ולטובת מאמציה עומד על 201 מיליוני ש״ח.

הנושא יועבר לאישור הוועדה המשותפת לעניין תקציב הכנסת לביצוע. בכנסת ציינו כי מדובר בקיצוץ שלא אמור לפגוע בהמשך פעילותה החיונית והשוטפת, וכן יישמרו העקרונות בעניין עצמאות תקציב הכנסת והפרדת הרשויות.

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה אמר: "מדינת ישראל מצויה באחד מרגעיה המאתגרים והקשים ביותר כאומה. ניתובם של כלל המשאבים האפשריים להצלחתו של המהלך הצבאי ולצליחתו של האתגר הכלכלי העצום שעומד בפנינו כחברה הם מהלך הכרחי שהחברה הישראלית כולה צריכה להרתם אליו. בשעה הקריטית הזו אין שום דבר חשוב יותר מאשר שילוב כוחות בין כל חלקי המדינה והחברה והקדשת כלל המשאבים להשגת יעדי המלחמה ושיקום הכלכלה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום