מה חושב הציבור על תפקוד נתניהו במלחמה?

לפי סקר חדש, המחנה הממלכתי מזנק ל-33 מנדטים, בעוד הליכוד מקבל 20 מנדטים בלבד. יחד עם זאת, רוב של 64% מעריך את תפקוד נתניהו במלחמה כ"לא טוב", בעוד 63% מעריכים את תפקוד גלנט כטוב

שלו שינברג | פוליטי 7.1.2024 | 21:18

נתניהו וגלנט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

93 ימים מתחילת הלחימה, סקר 'כאן חדשות' ומכון קנטאר של דודי חסיד מתפרסם הערב. לפיו, לו הבחירות היו נערכות היום, בני גנץ והמחנה הממלכתי מקבלים 33 מנדטים, בעוד נתניהו והליכוד מתרסקים ל-20 מנדטים. יש עתיד מקבלת 14, ישראל ביתנו 10, ש"ס 10 ועוצמה יהודית 8.

ייהדות התורה מקבלת 7 מנדטים, חד"ש-תע"ל 5, רע"מ 5, מרצ 4, וכך גם הציונות הדתית. בל"ד בראשות סמי אבו שחאדה מקבלת 1.2% ומפלגת העבודה 1.5% - ושתיהן אינן עוברות את אחוז החסימה.

יחד עם זאת, 64% מעריכים את התפקוד של נתניהו במלחמה כלא טוב. מקרב תומכי הליכוד, 38% העריכו את תפקידו של נתניהו כ"לא כל כך טוב". בנוסף, 63% מגדירים את התפקוד של שר הביטחון גלנט בלחימה "סך הכל טוב", ו-67% מגדירים את התפקוד של הרמטכ"ל הלוי "סך הכל טוב".

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, 46% אמרו כי יו"ר המחנה הממלכתי מתאים יותר לתפקיד, לעומת 25% בלבד שסבורים כי ראש הממשלה נתניהו הוא המתאים.

הנדגמים נשאלו על החלטת הרמטכ"ל להקים צוות בדיקה למחדל בשבעה באוקטובר. 55% מכלל המצביעים תמכו בהחלטה, לעומת 20% שטענו כי ההחלטה לא מוצדקת.

מקרב מצביעי הליכוד 49% אמרו כי ההחלטה מוצדקת. אצל כלל מצביעי הקואליציה, רק 41% תומכים בהחלטה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום