מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 27°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 27°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מג"ד בעזה: "המחבלים כמו עכברים, יורים ובורחים"

מג"ד 7007 שנלחם בעזה 60 יום, התראיין לרדיו קול ברמה וסיפר על הניסים ועל גבורת חיילי צה"ל: "ילדים בני שמונה מנופפים בדגל לבן ומתוכם יוצא מחבל עם אר פי ג'י". לדבריו "העבודה תיקח הרבה זמן ואנחנו צריכים לנצח"

מג"ד בעזה: "המחבלים כמו עכברים, יורים ובורחים"
חיילי צה"ל ביציאה מעזה להתרעננות צילום: באדיבות המצלם

סא"ל במיל' מעוז שוורץ מג"ד 7007 התראיין על הלחימה בעזה ברדיו קול ברמה, וסיפר על גבורתם של חיילי צה"ל: "אחרי שישים ימי לחימה, אני יכול לומר שלוחמי צה"ל הם כמו אריות. אני לא מקנא באויב שהם פוגשים, מדובר באויב פחדן שחושש ממגע איתנו, הם כמו עכברים, יורים מתוך פירים ובורחים".

עוד אמר: "ילדים בני שמונה מנופפים בדגל לבן ומתוכם יוצא מחבל עם אר פי ג'י. יש עשרות סיפורים כאלו, הלוחמים שלנו מביאים תוצאה, לצערי הרב הגדוד שלי יצא מהרצועה, היינו צריכים להישאר שם. הרצועה היא כמו גידול סרטני שהתפוצץ לנו בפנים, יש מליוני גרורות והעבודה תיקח הרבה זמן ואנחנו צריכים לנצח".

עוד אמר סא"ל במיל' מעוז שוורץ מג"ד 7007: "העברתי שיחה בישיבת גור בירושלים מול בית מדרש מלא, הם ביקשו לשמוע על ניסים, יכולתי לספר על כדורים ששרקו ליד הראש שלי, אבל הנס הכי גדול זה מה שקרה לעם שלנו במלחמה הזאת. אני גר בשכנות עם חרדים, כשהייתי בעזה השכנים עטפו את המשפחה שלי, חסידים וליטאים".

בהקשר לכך צייץ ב-X החייל חמי טרכטנברג דברים ממש דומים: "יצאנו מחאן יונס להתרעננות, החיילים נלחמו כמו אריות, אמיצים וגיבורים, החמאסניקים פחדנים, יורים ובורחים אבל מחוסלים. שיתוף פעולה מדהים בין כוחות חי"ר שיריון וחיל האוויר, לא הפסקנו לחשוב על החטופים, כחובש היתה לי זכות עצומה לטפל בחיילים פצועים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום