מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הלוחם שנפצע קשה בשמחת תורה - וחזר ללחימה

ב-7 באוקטובר נפצע סגן סהר ניסנוב באורח קשה, ו-6 מחייליו נהרגו. אחרי תהליך שיקום שעבר חזר ללחימה: "ה'למה' חזק יותר מהחשש. אני מקווה לראות בקרוב ילדים בגני המשחקים בניר עוז ובכיסופים - זו ההצלחה"

הלוחם שנפצע קשה בשמחת תורה - וחזר ללחימה
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

ב-7 באוקטובר התעורר סגן סהר ניסנוב, מ"מ בגדוד 450, לקול האזעקות שסימנו את פתיחת המתקפה של החמאס על ישראל. "אני מתחיל לראות כל מיני סרטונים קשים ואני מבין שמדובר באירוע חריג", סיפר ל"ווינט". "אני חובר אל שני שוטרים; יהודה קידר ז"ל ועמית גור, לוחמת במג"ב. שמענו בדרך את הקשר של המשטרה וזה היה זוועת עולם. אנשים ממש מתחננים על חייהם".

השלושה לחמו באזור שורץ מחבלים, ובשלב מסויים יצאו דרך השער האחורי של כיסופים ונסעו לסייע בנירים, שם חברו לכוח של גדוד 51 של גולני. 300 מטרים לפני צומת מעון, הם מחליטים לפרוק תוך כדי שהם שומעים ירי ומגיעים למיגונית.

סהר מספר: "אני מתחיל לירות, מרוקן מחסניות ובמחסנית הרביעית הרגשתי כאב חד בצוואר וקלטתי שאני מלא בדם". יחד עם השוטרת שהייתה איתו הם הצליחו להתפנות לבית החולים: "עד היום אין לי מושג מי נהג ברכב". יחד עם זאת, שישה מחייליו של של סהר נפלו באותה שבת שחורה - עומרי פרץ , מתן מלכה, לביא בוחניק, רגב אמר, אדם אגמון ובר יענקלוב.

אחרי חודש שיקום מהפציעה הקשה חזר סהר ללחימה: "בהתחלה זה היה קצת קשה לחזור מבחינה פיזית, אבל בליווי טיפולים מותאמים ועם הרבה רצון זה היה בסדר. העובדה שזה בבית מוסיפה המון משמעות. ה'למה' הוא מאוד-מאוד חזק, יותר מהחשש. אני מקווה לראות בקרוב ילדים בגני המשחקים בניר עוז ובכיסופים - זו ההצלחה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום