מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אורי מגידיש: "יש לי עדיין חברות בעזה, חייבים להחזיר אותן"

החיילת אורי מגידיש, ששוחררה על ידי כוחות צה"ל אחרי 23 ימים בשבי החמאס, אמרה בסרטון שפירסם דובר צה"ל כי "למרות הכאב הבדידות והפחד שהרגשתי שם, הייתה לי התקווה שיחלצו אותי. אני מתפללת שלחברות שלי שעדיין בשבי יש את אותה התקווה"

אורי מגידיש: "יש לי עדיין חברות בעזה, חייבים להחזיר אותן"
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם אמש (מוצ"ש) סרטון של אורי מגידיש, שחולצה על ידי כוחות הביטחון משבי החמאס. בסרטון, ביקשה מגידיש להשיב חזרה את חברותיה שנמצאות בעזה, ואמר כי "אחנו חייבים לעשות הכול כדי להחזיר את כולם הביתה".

מגידיש אמרה: "עברו חודשיים בדיוק מאז שחולצתי על ידי צה"ל ושב"כ משבי חמאס. כל כך הרבה דברים הספיקו לקרות בחיים שלי בחודשיים האלה ובינתיים החברות שלי עדיין מוחזקות בעזה".

עוד הוסיפה: "חמאס חטפו אותי ב-7 באוקטובר ממוצב נחל עוז, שם שירתתי כתצפיתנית והשגחתי מדי יום על הגבול עם עזה במטרה לשמור על המדינה שלי. הם חטפו אותנו בזמן שחלקנו מתעוררות משינה. הם רצחו את החברות הכי טובות שלי ועוד רבים אחרים".

"הייתי בשבי 23 ימים שהרגישו כמו שנים. חברות שלי עדיין בשבי לצד נשים גברים ילדים מבוגרים ואנשים חולים, בזמן שבני המשפחה שלהם עדיין מחכים לשובם", אמרה מגידיש.

"למרות הכאב הבדידות והפחד שהרגשתי שם, הייתה לי התקווה שיחלצו אותי. אני מתפללת שלחברות שלי שעדיין בשבי יש את אותה התקווה. בזמן שמסביב לעולם חוגגים את ערב השנה החדשה, יש 129 חטופים וחטופות שלא יכולים לחגוג בעצמם. אחנו חייבים לעשות הכול כדי להחזיר את כולם הביתה", סיכמה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום