מה הסוד? להיכנס בבוקר ולצאת לפנות ערב אלוף בגיוס כספים

איך יכול להיות שתוך יום עיון אחד, אפשר לשנות תפיסת עולם מובנית ולפרוץ חסמים? מה הסוד שמאפשר למנהלי עמותות ומגייסי כספים, תוך מספר שעות, ממש בו ביום, להתרים בהצלחה הרבה יותר כספים? ומה מעניק למנהלים מוטיבציה ואנרגיה להפוך למקצוענים

מרדכי יהלום | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 28.12.2023 | 09:10

 

צילום: יח"צ

משנה חיים: יום העיון הנדיר של מוטי ויטמן, המתקיים רק אחת לחצי שנה, מצליח לרומם אלפי מנהלי עמותות ומגייסי כספים טפח מעל הקרקע, להעניק להם שפע של כלים חדשניים פרקטיים ומעשיים לגיוס כספים בליגה אחרת, ולהביא לשינוי תפיסתי שמעצים ומחזק את המגייסים ומאפשר לך לפעול חדור בביטחון עצמי ואנרגיה.

"הגעתי ליום עיון של מוטי ויטמן בגלל שמצב העמותה היה אך ורק מה שצריך, מה שחייבים, ולא מה שרוצים!" מעיד הרב מנדי אורי, ממנהלי מוסדות חסידות טאלנא. "מהר מאוד הבנו שמה שמונע מאתנו להגיע לשם, זה המצב הכלכלי. יש לנו תורמים אבל אנחנו לא 'מנצלים' אותם כמו שצריך והרצון הזה, לדעת איך לממש את הפוטנציאל של התורמים, הוביל אותנו ליום העיון."

 

"יום העיון היה מלא וגדוש, אבל מה שתפס אותי הייתה האמירה החדה של מוטי שכאשר יש למנהל עמותה רצון אמיתי להגיע אל היעד, הוא באמת יכול ומסוגל. גם אם זה נראה לא מציאותי או לא ישים, זה אפשרי. אלה לא היו מילים בעלמא, ממוטי ממש הראה והעניק במקום את הכלים איך עושים את זה הלכה למעשה. כלים פרקטיים ומעשיים, לא תאורטיים, שאתם ניגשים לעשייה. אני ממליץ בחום לכל אחד להגיע ליום העיון ולהתרשם, בסופו של דבר זה לטובת העמותה ולטובתך!"

הזדמנות פז שאסור להחמיץ => הרשם כאן כעת

"הגעתי ליום עיון," משתף הרב אליהו ישי, "ראיתי את מוטי, נשר אדיר, שמעיף את כולם קדימה, באמת מיוחד, במאור פנים מיוחד וקורן – ממש סוחף את כולם יחד אתו. והאמת היא, שאני מגייס כספים ותיק ומנוסה וחשבתי לעצמי מה באמת הוא כבר יכול לחדש לי? אולי פה ושם אבל לא... ואז פתאום מוטי 'שולף' פנינה ואני מגלה שפספסתי טיפים ותובנות משני חיים, שיכולים להכניס לעמותה שלי הרבה מאוד כסף."

"מיד אחרי ליום עיון," מתאר הרב ישי "הלכתי הביתה והתחלתי ליישם, עוד באותו יום. ומאז... מסכנים התורמים... כל הזמן תורמים לי עוד ועוד... יום עיון אחד קטן, שנותן ונותן עוד ועוד. במשפט אחד קטן, מוטי מאיר למנהלים את העיניים. אני ממליץ לכל מי שרוצה להעלות את התרומות, לשפר את היחסים שלו עם התורמים, לדעת שהוא עושה את ההשתדלות הנכונה ביותר לתפקיד שהקב"ה ייעד עבורו, שייגש ליום עיון של מוטי ויטמן ויקבל תובנות לכל החיים!"

להצליח בגיוס כספים => לחץ כאן עכשיו

" קיבלתי ביום העיון הזה הרבה מוטיבציה, חשק והרבה כוח!" מספר הרב פנחס קליינמן, מנהל עמותת "אוהל תורה" בבית שמש. " באתי ליום עיון של מוטי, מתוך הבנה שאוכל לקבל שם כלים איך לבנות את הקהילה שלי, להעצים את האנשים, וממילא גם להגדיל את ההכנסות. בטבעי אני אדם חששן, שלא רץ לדברים האלה מהר... אבל, התייעצתי עם חברים שכבר היו אצלו ביום עיון, וכולם המליצו פה אחד שכדאי."

"אז נתתי לזה צ'אנס וקיבלתי שם כלים עוצמתיים" ממשיך הרב קליינמן לתאר, "מודל הנשר של מוטי ויטמן ממש מעניין ומחכים, וגרם לי להתבונן ולהתפתח. חד משמעית, אלו כלים אמתיים. זאת גם הייתה חוויה מאוד מרוממת ומעצימה. בעל עמותה שחשוב לו להצליח, יגיע ליום עיון, ירשום ויעיין בדברים לעומק ובסייעתא דשמיא תהיה לו הצלחה גדולה והוא יצליח לעוף בגדול."

זאת ההזדמנות שלך! => לחץ כאן עכשיו להפוך למקצוען בגיוס כספים.

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום