מבזקים +
תל אביב 21°c
באר שבע 20°c
חיפה 20°c
ירושלים 15°c
בית שמש 15°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
כ"ב תשרי התשפ"ה | 24.10.2024
תל אביב 21°c
באר שבע 20°c
חיפה 20°c
ירושלים 15°c
בית שמש 15°c
בני ברק 33°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המכתב המצמרר שהשאיר יוסף הי"ד להוריו

לאחר שגויס כתב יוסף גיטרץ הי"ד מתל אביב, שנפל אמש בקרב ברצועת עזה מכתב | עם היוודע דבר נפילתו, המכתב פורסם: "הייתי עושה את אותו דבר אם הייתי יכול לבחור שוב"

המכתב המצמרר שהשאיר יוסף הי"ד להוריו
יוסף גיטרץ הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שלישי) פורסם דבר נפילתו של יוסף גיטרץ הי"ד מתל אביב, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה והוא בן 25 בנופלו. במכתב שהשאיר להוריו ופורסם לאחר שנפל הוא כתב: "אמא ואבא היקרים, אני מאוד אוהב אתכם. הכל כמו שאמור להיות. אני בעצמי בחרתי בזה".

עוד כתב "אני חייתי חיים טובים ומעניינים. יחד עם זאת אני לעולם לא פחדתי מהמוות. אני הייתי יכול לא ללכת לכאן ולהסתתר. אבל זה היה מתנגד לכל מה שאני מאמין ומעריך ובמי שאני מחשיב את עצמי. לכן לא היתה לי ברירה, והייתי עושה את אותו דבר אם הייתי יכול לבחור שוב. אני עשיתי את הבחירה הזאת בעצמי והלכתי איתה עד הסוף. אני נפלתי בכבוד למען עמי. אין לי חרטות.

אני מאוד אוהב אתכם וגאה שאתם ההורים שלי. אתם נתתם לי המון. היו לי חיים מאוד מעניניים, עשירים, מאושרים, ייחודיים. המוות שלי רק מדגיש זאת. אתם בוודאות בכאב רב. אבל אתם תתגברו על זה. אני מאוד הייתי רוצה בזה. זה דבר העיקר שאני רוצה. לשתיכם יש הרבה אנשים קרובים שיתמכו בכם. בבקשה תמצאו בכל זה משהו חיובי. תהיו עם הנכדים. תעזרו לישראל. אני בסדר".

יהי זכרו ברוך.

בחדרי חרדים

 צבע אדום